Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 687 ggr
gejsa
0

Nej, fy fasiken!

Törs man verkligen sälja några av sina hästar som jag tänkt göra snart???

Läs: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,930231,00.html

Lina
0

Det är sjukt.. dom skulle få fängelse och djurförbud+ att man skulle tatuera in jag vanvårdade mina djur eller nått? i pannan på dem

gejsa
0

Ja, det är för jäkligt helt enkelt. Förstår inte folk som gör så här. Hur dom är funtade eg.

Lorita
0

Jag mår illa Gråter

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

wanda
0

kan inte titta på sånt , jag blir illamående .

wanda

lisette
0

ja vad ska man säga? det finns ju folk som inte ska ha djur, men man kan ändå inte utgå från det. man får ju faktiskt tro gott om folk.. men det är otroligt sorligt… synd att djurskyddet reagerar så långsamt.. vi har ju sett bra exempel på det… eller hur?

Sandra
0

Djurskyddet i sverige är ju ett skämt. Vi kan lika gärna lägga ner den verksamheten om de inte skärper reglerna faktiskt. Hemskt att se sånt där =/

gejsa
0

Synd bara att det blir mer och mer djur som far illa. Man tror ju att folk ska öppna ögonen och se hur djuren lider. Men icke.

wewwa
0

Usch, vad hemskt… Gråter

Maja
0

Usch.. :/ Hemskt..

GEJSA!! :O Ska du sälja? Vem/vilka?

jen
0

Gråterjag blir bara så jäklas förbannad av att läsa sånt här…

Och tyvärr är det ju inget ovanligt

shirley
0

vet inte vad jag ska skriva om de….. Gråter

gejsa
0

#9# Hi hi nu blev du nyfiken va? Jo, jag börjar fundera på att sälja Sorro halvblodsskäcken som är 3 år och min fjording Gejsa som är 12 år. När jag gjort det ska jag köpa mig en till islänning som är duktig i alla gångarter. Då har jag två islänningar och Gobban kvar. Men det blir troligtvis inte förrens till våren.

PimTheGreat
0

suck…..Gråter..vad ska man göra för att få slut på allt detta misshandlande????+ Känne mig så maktlös

gejsa
0

Jo, man gör ju det. *snyft* Sitta här och bli förbannad  hjälper inte mycket heller tyvärr.