OT: Studenten 2009.
Den 12 Juni tar jag studenten.
Och den 30 Maj ska jag och min pojkvän gå balen.
Jag längtar som tusan!!!
Någon mer som tar studenten 2009?
Någon som ska gå bal?
MVH/ Elin
/Elin
Jag tar studenten men jag ska inte gå på balen..
Shiit vad skönt det ska bli att slippa skolanm och börja jobba och tjäna pengar:D
Jag har bal den 4 juni och student den 9 juni! :D Ska bli kuL! Har köpt balklänning och studentklänning nu ^^ börjar känna mig redo inför detta nu :P

#1 du vet inte hur bra du har det.

håller med #3, trodde likadant, men pga lågkonjukturen så.. tog studenten förra året ^^ och har inte RIKTIGT gått som jag hade planerat :P Men ja, skönt att slippa skolan, iaf i början,, nu börjar man sakna att man hade ngt att göra om dagarna ^^ förutom hästen, men den hade jag ju inte då :P
Jag kommer verkligen sakna skolan! :P Igentligen vill jag inte sluta skolan, vill vara kvar i skolans tryggavärld ^^
Lillasyster tar studenten den 6/6 & ska på bal den 8/5. Till balen kommer hon att åka med mitt russpar!
Vagnen håller vi på för fullt att renovera, den kommer att se ut så här när den är klar! vagn
Lillasyster tar studenten den 6/6 & ska på bal den 8/5. Till balen kommer hon att åka med mitt russpar!
Vagnen håller vi på för fullt att renovera, den kommer att se ut så här när den är klar, fast svart… vagn
Jag tar också studenten! jag går ut den 12/6 och balen är den 13/6 :)

Ingen student, det blir nästa år. Men bal däremot x)

Jag tar också studenten :D
Går ut med obehöriga betyg, men det spelar ingen större roll, just nu iallafall, för jag har inga planer på att någonsin sätta mig vid en skolbänk igen.
Jag har jobb för sommaren, och håller tummarna för att jag ska hitta något till hösten också.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
och för att gå emot de som säger att ni har det bra. så ni vet inte hur bra ni kommer få det :) För mig var det så otroligt underbart att gå ut och direkt sätta igång att jobba och veta att det kommer in cirka 15 000 på kontot varje månad. ;)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar