ej om hästar - spöken
Sant lr fejkat ? 

hm, lustigt :/ ^^
Det är alldeles för lätt att manipulera foton för att jag ska tro på det där
blir helt mupp av o kolla på den där ju..
/Elin
Ljudet var ju klart psykande…. Hade jag sett det här en sen kväll hade ajg bosatt mig udner täcket och avsvurit mig allt vad skräck heter…. Me nnu är det skinande sol!
75% av alla bilderna där var antingen stagade (medvetet kompositerade) eller manipulerade. dock alla skolfotobilder då vet man ju att det är rätt lätt att smyga sig in och kika fram någonstans där am nitne hör hemma.
Men där fanns några bilder som kändes autenstiska. Och för ngn som tror p åspöken och dylikt så var det ju ngt som klart satte en känsla i rullning hos mig. De döda försöker ibland kontaka den levande världen…. och några av bildenra kändes som sagt äkta, medans andra var fejk….. 1-3 bilder där skulel jag tro var äkta….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
jag vet inte om jag tror på just det som dom visade på filmen,det är ju lätt att maipulera som sagt.men jag tror faktiskt på spöken.

Jag vågade se ungefär 5 sekunder av filmen. Jag är ju livrädd för sånt där! *det finns inga spöken, det finns inga spöken, det finns inga spöken*… GAH!

orkade inte se filmen ens..

Ooooh… Tror att jag har sett den förut, är inte det nån trailer för en film eller nått? Men jag kollade inte på hela så jag är inte säker :P Haha..
det känns som att många är manipulerade, många verkar bara vara reflerktioner av folk som står i närheten och många tyckte jag inte ens var något?? men vem vet…
Ren tillfällighet skulle jag säga.. Jag är djupt troende på spöken, men jag tror inte att man kan fota dem.

orkade inte se klart tycker bilderna såg fejkade ut
Eve, om ett spöke vil lbli fångad på bild så blir den det….. iaf enligt min uppfattning…..
dock har jag inga spökbilder själv ^^

säger som #5
Jag tycker inte bilderna såg verkliga ut,
jag tror absolut dem är fejkade.
Om ett spöke vill uppnå någon form av kontakt, brukar det
oftast vara mellan en enskild person och inte flera. Kanske en
bortgången släkt, eller bara någon som vill förmedela ett viktigt meddelande. Det är dessutom lätt att se saker med hjälp av fantasin. Dvs man tror så mycket på det att man skapar egna bilder. Det är vad jag tror ialf :) Det var lite svårt att förklara..
Qabang, jag förstår dig….. ^^
Men det finns säkert spöken som vill ha kontakt elelr iafbara bli uppmärksammade.
Jo absolut, LinaN. Det kanske finns olika typer av spöken? :)
Har någon här haft en övernaturlig eller märklig upplevelse?

Håller med LinaN, visst verkar en hel del manipulerade men en del kändes lite "verkligt". Fast man blir ju lite nervös…

Många var fejkade och många kunde man finna en naturlig förklaring till men på någon var det ajdå.. Det var lite läskigt men spöken är inget jag tror på..

jag såg denhär på haloween,trodde att det var en skämtfilm eller något liknande men uch när jag såg den kunde jag inte skratta presis. Har sätt ett liknande på ett kort som jag framkalade för länge sedan en jätte konstig sak i bakrunden som vi inte kunde förklara jag vet inte om det va något som bara såg ut som något annat ..men ljude var ju vldigt psykande

#16 jag har det. därför jag tror å det