Boken "Stallboken"
Jag fick ett infall och beställde Stallboken och Organizern…är det någon mer som köpt/tänker köpa/brukar köpa den ?
Är den bra ?
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Har Stallboken. Köper den varje år. Suverän.

Köper den varje år också.

har haft stallboken i 2 år och har beställt nästa år med. helnöjd med den. allt på samma ställe

köper ochså alltid stallboken , tycker den är kanon.
wanda

Jag köper den , den är kanon.

Då så…då behöver jag inte fundera på om det blev ett felköp :o)
Nu är ju jag intresserad av western och distans och jag gissar att det inte förekommer sådant i den boken men det som tilltalade mig var kalendern och hur Oranizern verkar vara uppbygd med fickor för pass, licenser etc.

och vad är det för bok?

#6 vad är det för bok….Organizern??

#7 Det här är stallboken http://www.stallboken.com/

#8 Organizern är ett fodral som du sätter in stallboken i som skydd men även med fiffiga förvaringfack för sånt som pass, grönt kort, licenser etc.
Jag älskar lila så jag köpte ett lila konstskinn fodral :o)

Jag har haft den i 7 eller 8 år och är supernöjd!!
oj, en evcka per uppslag, det är ju på tok för lite. jag brukar köpa en vanlig almanacka i A5format, och där är en sida en dag, så jag rymmer mycket. skriver varje dag tex, vad man gjort, var, hur det gick, ev vad man måste jobba med eller som gått bättre. visitationsfynd, tempen, mat och sånt. sedan i de korta sidorna, där det är ca 6 månader på en sida, så skriver jag saker som vaccinationer, hovslagning, beten osv, som en snabbkoll för att se vad dom är på gång och hänt

#12 vad är det för en kalender?
#10 aldrig sett sådana skydd. Har du bild på de? Finns de i olika färger??? Däremot ser inte min stallbok ut som den på bilden.. Jag har den med hård pärm, finns olika och i mina har det längst bak funnits hårdplastfickor med små fickor i för olka kort, pass m m men det var ju inget skydd för själva boken….hm

Har haft stallboken varje år sen 2002 and i love it!
Beställde den för någon månad sen :) Första gången för mig.

äsch för mig är det bara bortkastade pengar. jag håller reda på allt via min telefon istället. mkt lättare för den har jag alltid med mig.
har precis beställt den :P

#13 Organizern är visst en nyhet såg jag nu när jag gick in på länken som CarCar i #9 la in. Klicka på bilden med det bruna fodralet så ser du vilka material och färger det finns.
#12 Dagbok skriver jag i en egen bok men jag tänkte skriva in saker som är på gång i Stallbokens kalender.
Ser den ut som den gör på bilden?
Tycker förra årets "design" var snyggare då :/

#19 Mjo..fast i olika färgval…
Köper den alltid - den är super :)
#13 en helt vanlig kalender.

jag har beställt den för någon månad sedan.. första gången men tycker att den verkar super!

jag gillar också stallboken, men jag har för mig att jag brukar få den hos min lokala ridsportsaffär…

#24# Den brukar även finnas till försäljning i vissa ridsportbutiker. Så få den verkar konstigt.

#25, jag vet inte om det kan ha att göra med att den trycks i Hörby och att där jag handlar att dom kanska sponsrar stallboken, jag vet inte, har fått den minst två gånger.
I vissa butiker får man den om man handlar över en viss summa.

Det jag vet att man fick köpa den för halva priset i vår butik när det hade gått ca 4 månader av året.
Men det är klart att vissa kanske har råd att ge bort dom om man handlar mycket.