Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 403 ggr
lisette
0

24/11

är det dags för lisettan att dra till ullared. med i bilen är ivf min svägerska camilla och min arbetskamrat eMis. bebbe visste inte än om hon kunde följa med. beroende på om bebbe hänger på eller inte så ska vi förhoppnignsvis köra en minibuss - så man slipper tänka på platsen! :D

julklappar och lite täcken ska inhandlas tänkte jag.. :D

Luthien89
0

Jag ska dit 16/12 :)

Sehvrin
0

Ha det så trevligt i Boutique U Flört

Jag bojkottar den affären eftersom jag tycker det är så grymt tråkigt att gå i affärer ^^' (senast jag var där var när jag var säkerligen över 8 år sedan) men jag bojkottar inte saker från den (så bojkotta kanske är fel ord ^^') visst finns det mycket skräp där, men det finns ju saker med bra kvalitet också =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Sandra
0

Tjejgänget från stallet (Eve inräknat där också) va där för några veckor sen. Jag var inte med för jag hade inte råd. Men jag va hundvakt o fick massa strumpor därifrån som tack =)

Vore ju smutt att åka dit nu o handla lite julklappar kanske.. meeen, det är så mycket kostnader runt omkring eftersom jag inte bor sådär nära som ni andra gör…

lisette
0

vet inte om det är nära, vi har 19 mil enkel resa från kristianstad. :D men det är ju betydligt billigare att åka dit och handla än att gå runt till olika ställen hemma.

Sandra
0

Du har 19 mil… lägg till drygt 30 mil till så har du min sträcka enkel resa ;P

wewwa
0

#5 Oj, jag har bara ca 7-8 mil…

bubbelbubbel
0

hästen, jag har också nått sånt, eller det kanske är tio.
smidigt, men jag är inte där mer än max en gång om året, och eh. jag har ju iof bara varit där två gånger på 8 år….

Sandra
0

#6 Det lät ju behändigt måste jag säga.

#7 Alltså… sådär är det väl med allt? Det man har nära till det glömmer man lätt bort. Vi har ju besökare från hela sverige som kommer hit o går på Åbergs Museum… det tog mig flera år innan jag satte min fot där, och jag bor ändå bara några hundra meter därifrån =)

bubbelbubbel
0

haha, ja sandra, det är så det är. ;)

wewwa
0

#7 Haha, vi är där ganska ofta med husvagnen, alltså sover över där en natt. Mest på sommaren.

bubbelbubbel
0

hua, det skulle jag aldrig göra, vad är tjusningen med det ? när man kan välja att åka hem på en dryg timme och sova i sin egen säng ? ;) ;)

LinaN
0

Lisette! 1 st grön grimmas trl X-full beställd!

ehm, ska du o jag byta julklappar i år?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

lisette
0

#5 *fniss* ja just det. de var ju hur långt som helst för dem att köra. snacka om att vilja fynda! ;)

#7,8 som danmark. har en timme dit med tåg. hur ofta är jag där? aldrig typ.. men ska faktiskt dit i helgen på firmafest… ska bli roligt.

LinaN
0

*biter Lisette i benet och pekar upprört upp på inlägg nr 12*

lisette
0

va sjutton bits du för fruntimmer? ;)

missade det totalt… men det fixar jag! inget annat?

byta julklappar? så avancerat… :D

LinaN
0

tycker om att bitas ^^

*sucka* det finns en milslång lista men jag har igna pengar til ldet….. måste skrapa ihopa 600kr till vetrinär och sedan 200 till hovis denna måanden o sen ska jag flytta harry i slutet av månan okcså…

Sandra
0

#13 Eller hur =) Iof åkte ju jag o Linnea själva tidigare i somras. Det va kul, men jag höll på att somna bakom ratten.. hua… ruggigt värre. Vi stannade vid en badplats o där sussade jag gott på handduken =)

Hoppas du hittar massor med julklappar så du får pengar över till annat i juletider =)

tessa
0

Stallägarens mor var på ullared i helgen och hade fått vänta två timmar i kö för att få komma in. De kom dit på förmiddagen och det var tydligen rena kriget om kundvagnarna, som var helt slut. Cheeses! Skrattande Vete tusan om jag vill/vågar åka dit innan jul, är ju varken bra för nerverna eller plånboken… ;)

Sandra
0

#18 Julrushen börjar nog rätt tidigt på Ullared kan jag tänka mig. Det är nog dumt att åka en helg, då det är just då alla andra också är lediga.

LinaN
0

elelr strax efter löning….

LinaN
0

oj, min första dubbel ^^

lisette
0

ja helg skulle jag aldrig åka dit på… hujedamig.. :D men löning är nog ingen fara. vi ska ju dit och slåss med alla andra köpgalningar… *vässar armbågarna*

#16 jag har faktiskt ingen lång lista… dessutom så verkade det skita sig med en minibuss. :(

#17 oooh sommar, sova på en handduk…. vad gooooott!