Vårbilder på våra älsklingar
Vår? Nu? Jaja..
Här är en "vår"bild från i måndags.. :)
Just varit ute på tur i snön. :)
haha oj vad mkt snö ni har
vi har fått vitsippor tillochmed

#5# Ha, ha ser mer ut som Bambi på hal is! :)
vi har snö droppar och några små gula blommor här, och lite grönt gräs har börjat komma.

#7 He he det är ju ingen häst…det är ju en känguru :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
#9 hahahaha jaa ;) jag började faktiskt och funderade på vad de var för filur vi hade i hagen ;) Känguru eller en hare? hmm :P haha
#2 Säger samma sak..
FAST just idag känns inte våren så avlägsen, någon enstaka plusgrad idag och det har faktiskt börjat smälta 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

men e det inte lilla söta koko :) alltid lika fin :D

Vi har börjat få vitsippor nu ;) Får ta med kameran till stallet imorgon! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#14 Määäh
Redan?
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#15 Jaa :D Och krokus 

Josefinejumpforjoy.blogg.se

imrg ( eller ja, idag ) ska jag till stallet och ta finfina vårfoto på pållen :D lägger upp här sen ;D tihi :D

#7 Det är ju en gasell 

Här är en bild från i förrgår på mig och Kalle :B
Rätt dåligt ljus, och trist bakggrund, men ändå!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#25 Men hallå e din häst rakad?
började fundera på de ser mer ut som den tappat all päls redan eller något. Min ser ut som en raggig björn i pälsen.

Har väl ca 4-5 dm snö kvar så vårbilder för vänta ett tag. Men solen har skint hela veckan så snön smälter med en rasande fart.

#33 verkligen intressant att se hur han ser ut nu jämfört med fölbilderna!
#30 haha vilken tur du har! ja e trött på min luddiga häst. vill att de ska bli sommar snart.

#35 Ja det är väldigt skönt faktiskt=) Men jag har två små troll också så jag vet hur det känns;)
# 33
Den hästen på bild är verkligen fin.
Nu känns det att det är vår i luften. 12 gr. varmt, och nu börjar det märkas både på en själv och några av hästarna.
Stona brunstar, hingstarna ystra och pällsfällningen mitt upp i allt, usch !
En bild från idag. Vår hingst på väg till hagen, med husse i tummen. Lanhill Navid Ami som han här heter, han är så mitt upp i pällsfällningen att man lämnar gärna över tummarna till någon annan, som lätt kan göras i det här fallet till hans husse, som ändå går redan i en skitig overoll. hi hi hi.
Idag mätte termometern 18 grader i skuggan, så här är det nästan sommar! Det ska bli sämre väder sägs det i veckan, men gissa om man suttit ute hela dagen, till och med grillat idag. Vår har vi haft hur länge som helst nu!

En bild på mig och kusen idag :D
Det var så varmt att jag kunde rida i t-shirt. Underbart!

Nyaste vårbilden på mig och Kalle.