Häst blogg

Dolly har en blogg
ska kika in :D
Jag ska troligen skaffa hästblogg när jag och min kompis börjar hålla på med en häst vi fått erbjudande om att rida in och så.

Jag har en blogg till min höst där det står om allt vi gör =)
Ecellentcharm.blogg.se heter den står även längre ner i inlägget =)
jaa, jag är ju bara i stallet så min får väl räknas haha
miniminiliten.blogg.se
Jag har en hästblogg på www.arabianteam.se gå in på blogg :)
jag bloggar och de flesta inlägg handlar om min hästar. Skriv gärna komentarer så går jag in på era och komenterar :D
Samma här, Jag bloggar efter varje ridtur med min islänning Herkules. Har precis börjat. Skapade den eftersom jag var så otroligt dålig att skriva i boken vad jag gjort.
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se
Jag och hästägaren bloggar på http://sartorius.zoomin.se/index.html

jag har en,. har dock bara skrivit ett inlägg ^^ men får börja bli lite seriös med bloggandet, för tid kan jag inte skylla på att jag har.. Bara för det ska jag skriva ett nu.. www.pbl.blogg.se

ändring, den fanns inte kvar, så nu får jag skriva en helt ny, PbLady.blogg.se :P

Ja har en nogg! Där skriver ja om pållarna å lägger även in lite bilder. Men är inte alltför aktiv där tyvärr. Försöker skriva ett par rader då och då.
Men den är inte så jätteaktiv nu pga att Pilgrim, som är huvudpersonen (hästen) är skadad.
Johanna - Instagram
Har funderat på att börja blogga men aldrig kommit tillskott. Har fullt upp med att läsa alla forum hit och dit =)
jag bloggar men den är inte enbart hästrelatera, handlar mer om allt som händer i mitt liv, o just nu väääldigt lite om pållarna då det inte finns så mkt tid till dem just nu…;-)
Jag bloggar oxå, men är om allt i livet, fast mest hästen då han är den som tar mest av tiden=)