Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1106 ggr
MiaMaria
0

Top 5 ifokus människor

Inte bara hästar man skulle vilja träffa eller lära känna. Vilka vill du träffa och/eller lära känna? Dålig fantasi, ja jag vet…

Eve
0

Svårt att säga, jag vill träffa alla! Skulle dock vilja samla Lykkas fanclub :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

MiaMaria
0

Mina egna svar

• Wanilj - Tok-länge sen vi sågs, saknar min gums!!
  • HannaPanna - Oxå länge sen vi såg nu
  • …. - Hon verkar har mkt att lära ut
  • Eve - Verkar så gullig
  • Sandra - För visst va de du som skulle köra lastbil, yttligare ett gemensamt intresse =)

Skulle vilja skriva in fler oxå (alla) men jag skrev ju 5 så då får jag stå för det =)

reddie
0

Är nog lättare att skriva vilka jag inte vill träffa. De flesta här inne verkar vara goa och glada, svårt att nämna 5.

Eve
0

reddie - haha, gör inte det, det kanske inte vore så populärt :P

Hannapanna
0

<---- ÄR Lykkas fanklubb! ;) hahah

Jag listar.. men skulle nog också vilja skriva fler än 5.. men, men

• MiaMaria - "systra mi".. FÖR längesen!
  • Eve - trots att jag tjatar om Lykka så tror jag att du som människa också kan tillföra nånting! ;)
  • Lisette - Trevlig person jag tror att jag skulle komma bra överens med!
  • Bebe - Kanske att jag en dag köper en häst av dej? ;)
  • ems - verkar också vara en trevlig prick!
gejsa
0

Oj, lite svårt att bara skriva 5 st. Men ska försöka: Nej, jag har tagit bort mitt. Håller med er. Svårt att skriva bara fem stycken.

Har ju träffat: Linda, ByebyeSandy, Beliver, Falle, Fantasy, Marre_79, mazze, Thea hoppas att jag inte glömt någon nu.

NinaToy
0

vet inte…

emsems
0

hannapanna, vad gullig du är =)

jag vet inte vilka jag skulle vilja träffa, svårt att säga, alla är så intressanta och härliga på sitt sätt… =)

Faxlin
0

Detta är ju hur svårt som helst.
Så jag svarar att det blir alla som vill träffa mig ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Maja
0

Jaaaaaaaaaag då?! ;) Haha..

Hmm.. Bara fem?! ;)

Eve, Alex, CBA, Gejsa, Lisette och Brago såklart!! ;)

Och Sussi såklart.. :D

+ ett antal andra personer.. ;)

elin
0

för mig finns det bara en o det e nisälla <3

/Elin

Hannapanna
0

elin! Hon är väl ingen människa heller? :P

Cevir
0

Finns många man skulle vilja träffa. Räcker inte med att bara skriva fem stycken ;)

/ Sara & Casper

bubbelbubbel
0

hm. svårt att säga.
har redan träffar lisette, bebbe, slo, carcar, lorita…
men skulle ju gärna vela träffa alla, går ju inte att säga fem bara sådär…

kacka
0

ÅsaF, Fredrik Nilsson, Minsanne, niklas, Margareta. Men en del har man ju träffat men vill träffa igen…

lisette
0

vill träffa allesammans, tycker inte om att välja ut personer så här…

jen
0

jag vill också träffa alla helst. vill inte välja endast några.Det kan vara så att en del blir ledsna om de inte blir valda…

__iE
0

håller med dig jennie :)

mazze
0

Väljer inte heller några speciella, det är många man skulle vilja träffa och några man redan har träffat.

CBA
0

Jag har träffat två av er…Linda och Neywaz och det skulle vara roligt att träffa fler av er men kan inte skriva bara 5.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

elin
0

helvete! jag e på fel tråd GeneradGenerad
Skulle va top 5 hästarna, förlåt *går o gräver ner mig*

/Elin

Hannapanna
0

hehe ELIN! Gräv inte ner dej!

horspawer
0

jag har inte träffat någon bor ni i en och samma klump alihopa eller?Räcka ut tungan kan man inte han en ridsport iFokus träff? hihi

Faxlin
0

haha, nog rätt stor spridning på oss.
Jag har inte träffat någon här innefån faktiskt. ;-)

Audiatur et altera pars

Eve
0

Jag har träffat ett par stycken… Byebyesandy, Sandra, Älskar_hästar, Tintilar, Veronika, Rubhel, Sofie och Linda.. Har jag glömt nån?

Cevir
0

Det är många man skulle vilja träffa, så jag kan dock inte bara säga fem stycken ;)

/ Sara & Casper

SarahPeace
0

Vill helst träffa alla xD ,    Men jag pratar mest med Älskar_hästar så henne vill jag HELST träffa , men asså sen vet jag inte, vill träffa alla ju :…..   : P

Den enda jag har träffat är Talismana här :] ,

[slo]
0

Haha, en hel del faktiskt :) Har redan träffat lisette, bubbelbubbel, lorita och bebbe. Carcar och änglaflickan ser jag också titt som tätt.

Glöm inte av att ni kan spana in mig till våren på nåt av slotten i stockholm ;)

bubbelbubbel
0

haha, nu ser jag bara folk som smyger runt knutarna på slotten och spionerar på dig slo. hahaaaa.
heter det högvakten, där man står i dendär buren och inte får prata ?

[slo]
0

Jepp, det är högvakten :) Men det är vaktombytena och parader som är det fräcka! Såg en infofilm innan vi åkte hem igår som dom som var där förra året hade gjort. Hade gåshud kan jag säga, så häftigt!

bubbelbubbel
0

hah, då kan vi alla stå framför dig, och peta in med foten innanför ditt område, och du får inte göra nått.. tralalallalaaa ;)
parader ja, det kan jag tänka mig, man ser ju för lite sånt, det är ju en bit att åka, men om jag hamnar där snart igen, vilket jag tittsomtätt brukar göra, så ska jag komma och titta :)

lisette
0

ojojoj man ska ju hoppa framför slo, göra fula miner osv… *evil*

[slo]
0

#31 om du går innanför mitt område tror jag att jag har rätt att köra ut dej. Om jag förstod det hela rätt så har vi också befogenheter att tillkalla hjälp för att köra bort folk ;)

#32 hehe, vi tränas faktiskt på att bli okänsliga… Fast som jag skrev på ett annat ställe, det befälen inte vet om… Oskyldig

lisette
0

#33 lyckas dom ngt med dig då? ;)

[slo]
0

Jag är faktiskt ganska bra på att koppla bort känslor sen tidigare ;)

jen
0

#33  hahaha! du har väl sett MR Bean???

[slo]
0

jen, hmm… Nej, tror inte det. Tycker han mest är sorglig :)

jen
0

ok, Mr  Bean retar högvakten framför slottet en dag Flört

han e ju rolig ju!!

[slo]
0

Hehe, njaa… Jag har lite för sjuk humor för att garva ordentligt åt sånt standardtjaffs ;)

Hörde förresten av några andra att första veckorna i stallet var det fem som fick åka till sjukhus… På grund av sparkar, bett och avfallningar. Hihi, snacka om att dom veckorna kommer bli dom roligaste i mitt liv :D

jen
0

#39 du är väl försäkrad va?? Flört

CBA
0

#39 Av vad jag har hört från tjejer som varit mycket på K1 och ridit deras hästar så är det väldigt många hästar som inte är helt snälla för att uttrycka det milt ;o)

Jag har hört så många berättelser om incidenter från en kompis som haft mycket att göra med de hästarna att jag förvånas över att hon har alla ben oskadda i kroppen.

Var försiktig!

[slo]
0

#40 äsch, jag behöver ingen försäkring… Hade inte tänkt åka av :D Men tänk när 100 pers som aldrig ridit ska upp på dom stora, tror dom måste vara minst 175cm :p

Mjo, det har vi också fått veta… Men hur kul är det att rida en häst som alltid gör som man vill utan knorr ;) Dessutom är det inte så konstigt att det händer saker när det är så många olika okunniga som har hand om hästarna. Kunde rättat min kapten säkert 10 gånger om inte ännu mer när vi var på besök hos hästarna i söndags :)

CBA
0

#42 Jo det är nog så..vem skull einte bli retlig om det var ständigt nya personer som fummlade och klantade sig ständigt…jag skulle nog oxå bli lite egen då.

Maja
0

#28 - Jag är en av dem va? ;) Hahahahaha..

[slo]
0

Juve, självklart :p

Maja
0

Saknat mig? ;)

gejsa
0

#35# Oj då, slo! Låter inte bra att du är van att koppla bort känslorna.

Courage.C
0

Ingen ville lära känna migGråter

[slo]
0

#46 hehe, jadå! Har saknat er alla här!

Gejsa, nja… Kanske inte, gammal vana och lång historia… ;)

Maja
0

#49 - *host*Mest mig*host* Haha..

#48 - Lägger till Courage.C på "Vem jag vill träffa"-listan!! :D

Eve
0

Klart vi vill, Courage.C!

Courage.C
0

#50 och #51 Vad bra. nu känns det bättre=) Jag tycker själv det verkar svårt att välja. Dom man vill träffa kanske är värsta bitchen eller nått när man väl ses. Men någon som verkar dum kaske är jättesnäll i verkligheten. Svårt det där.

gejsa
0

Ja, jag vill fast eg tycker jag nog att vi har lärt känna dig redan Courage.C.

Jag är nog en sådan person. Verkar elak här men är jättesnäll när man pratar. *ler*

Milli
0

meh, ingen som vill träffa mig?

fast det gör ni nog rätt i Flört

gejsa
0

Jasså du Milli, är du elak då eller? Ha ha

Milli
0

japp Flört

ne men jag är väldigt lättretad och om du träffar mig på "fel" dag vill du nog aldrig se mig igen…

gejsa
0

Ha, ha det tror jag inte på.

Faxlin
0

#56: Låter som mig det där. Fast jag har nog bara fel dagar jag ;-)

Audiatur et altera pars

lisette
0

#39/42 jag sitter här och gottar mig och känner skadeglädje. nästan lite synd att man inte får se det…

shirley
0

kan ju skriva några iallafall. bebbe, tummelisa, gejsa, eve, slo, anita friberg, och …!

[slo]
0

#59 skadeglädje är den enda sanna glädjen jue Cool

Maja
0

Helst av alla skulle jag vilja träffa mig själv.. Jag verkar vara så snäll och rolig.. :D

elin
0

No one wants to know me, but it doesn't matter, because I want to know everybody other so you will never forget me. xD

/Elin

lisette
0

#61 kunde inet sagt det bättre själv vännen. kan komma på mig själv att sitta och önska "kan inte han trilla på sina rullskridskor?"