Oskar fyller 17 år =)
Min lille shettis fyller 17 år idag =)
Trodde inte han skulle bli värst gammal då han haft fång 2 ggr och hans hovar och ben är inte de bästa man kan hitta.., Hoppas han får leva många år till iaf =)
Förresten tror ni att han kan komma att bli ganska så gammal om han hålls fri från sjukdomar? vi har sagt de att får han fång en gång till så tar vi bort han dirket då hans hovar och ben inte klarar av de igen.
Hoppas ja får ha honom många år till ville bara skriva av mig lite..
grattis oskar!
Grattis till han :)
Grattis, våran shettisdam fyller samma i år
Hoppas du får många trevliga år till med din lilla shettisherre

Grattis lille oskar :)
/Elin

stort grattis! :)
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Grattis Oskar!
Vi hade en c-ponny som hade lätt att få fång men han blev i alla fall 25 år gammal och vi köpte honom när han var 17. Hade vi inte flyttat hade han säkert levat längre.
lurvponnyn.vimeddjur.se

Han säger tack till alla =)
8# okej =) ja ja hoppas verkligen att han håller sig i livet länge till! Han lyser upp tillvaron här alla älskar honom =) lite ironisk "han lyser upp tillvaron" han är svart xD haha
Det får du alldeles säkert 
Mammas hund Tuffa fyller btw också år idag 
lurvponnyn.vimeddjur.se

10# asså? haha grattis på Tuffa då =)
ja må han leva,ja må han leva….hipp hipp hurra,hurra, hurra,hurra
Shettisen i vårt stall fyller 30 nu i år..han har nog många år kvar om han får ha hälsan.

12# ja 17 är väl kanske ingen ålder för en shettis så sett men för den här lille killen så är de de =) hoppas du får ha shettisen kvar i livet många år till =)

Stort GRATTIS till lille Oskar.
Om ni är försiktiga med att han inte går på kraftigt bete "shettisar skall ju gå på karg mark", dom har ju inga gräsängar på ön dom kommer ifrån, så vill jag tro att han får många fina år till.
Marsvin 4-ever
.

#14 han brukar få gå med fåren om sommaren då de är värst de finns nästan inget gräs där de är så kort och de klarar han sig mer än bra på! =)
Grattis i efterskott :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Grattis i efterskott!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus