bilder :)
hade med mig kameran idag, så här får ni se bilder på tre av fyra hästar iaf. :)
en på jango :)
Åhh, jättefin.
vilket fint mamma-öga! ;D Fina nallebjörnshästar, ser kramgoa ut.. =)

men *känner sig lite lurad* jag fick för mig att jango var skäck! ;)

ååh vad fina pållar :D
ögat va snyggt! :P
det är hon inte lisette, men hennes mamma är det ;)
aah, hennes öga är så fint, det andra var brunt, men det är borta =/

#8 sååg ju det. men de var fina alla tre.. :D älskar tinkrar. ögat borta? warum?

men titta, det såg jag inte innan. hon är cyklop… men vacker.
aah, dom är jättefina :)
hon låg ju på sjukan i helsingborg för kolik och fång förra hösten, och sen råkade hon skrapa hornhinnan, och det gick inte att rädda, så dom fick ta bort det…

Åh, va fina de är!!! =)
haha, måste berätta.
när vi släppt ut jango i hagen idag, så tog vi in mammahäst, skulle tjära hennes hovar för strålrötan, ett tu tre, vi stog där och myste lite, sandra sprang runt henne och fixade och donade.
och det började låta, jaha tänkte jag, det är väl bara en jägare, dom har ju ändå sprungit här hela dan.
pang, där står en nyfiken jango som ändå försöker gömma sig i diket lite diskret, hej hej, vad gör ni ? ger ni mamma godis ? hej heej. så himla söt var hon :) så det var bara att fånga in och gå tillbaka, haha.

Är det alltså din medryttarhäst?
Ser fina ut, men lite blöta och leriga 
Är Jango en unghäst?

ohh, de är sååå fina. mamma-häst tycker jag om. ;-) Älskar skäckar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
yes, det är min medryttarhäst, iaf jango, sen får vi väl se hur det blir med dom andra två. i framtiden så ;)
johanna, jango är sju år, så jag vet inte om hon räknas som unghäst, men hon är ju inte direkt gammal ;)
och ja, dom var väldigt blöta och leriga, stog och torkade henne på varsin sida med handduk innan sadeln fick komma på…
RIFF ?!?!?!?!?!?!?!?
E de han 
När e han född?
Hur länge har han funnits där?
/Elin
bubbelbubbel, jag måste ha svar 
/Elin
ehm, han är väl tio ?
han har varit där sen i somras, men herregud elin, han är nog uppefrån dig nånstans. vaddå ?
Jag hade han på prov för senare köp innan jag hitta nisse , men jag kände att vi inte passade som vi skulle tillsammans så det blev inget.
Han va för stor o för nervig. Gud va kul o se honom igen!
Undrade så vart han tog vägen.
Han va hel fin o rida ju när han koncentrerade sig o inte titta på allt annat som han tyckte va farligt.
Hälsa honom från mig bubbelbubbel, ta gärna mer kort på han o visa :)
Bilden e på mig o riff :)
/Elin
haha, så roligt ! det var ju en tjej som hade honom på foder när sandra köpte honom, men hon verkade ju vara helknas, ägaren fick inte gå in i stallet och knappt komma och hälsa på, sandra fick inte provrida när hon var där uppe, så hon tog hem honom.
märkligt. han verkar vara helsnäll, jättecharmig, men ack så nervig och stirrig, rädd för kor, dansar runt och har sig. men jag tror hon ska försöka tävla honom lite sen…