Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 856 ggr
tantnett
0

OT: Var det Bebbe?

Var på ICA kvantum i Hörby igår eftermiddag. Och när vi stod i kassaköerna kommer det helt plötsligt en kvinna förbi mig, som jag direkt fick en känsla av att jag visste vem det var. Bebbe?

Står och funderar skall jag gå fram och fråga - hej är du inte Bebbe?

Förvisso är jag inte känd för att vara blyg av mig men kom mig ändå inte för att gå fram. Nu hämtade kvinnan en tidning och gick vidare så när jag väl kanske kommit mig för att hälsa hade jag nog fått leta upp henne.

Men kan ändå inte låta bli att undra: Var det du Bebbe?

Marsvin 4-ever Tungan ute.

tantnett
0

Putt. Skrattande

Maja
0

Du kan ju PMa henne så svarar hon snabbare. Då ser hon när hon loggar in.

bebbe
0

#0 det kan nog stämma att det var jag…var där och handlade vid 4 tiden, när jag var och hämtade böcker från hylla så stod där en tjej som tittade lite "osäkert" på mig, det var säkert du, stod du närma bok och tidningshyllan ?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

tantnett
0

#3 Ja säkert var det jag för tiden stämmer.

Först så hade jag fått en smärre chock över att dom hade nummerlappsystem där till kassorna?

Har man ju aldrig varit med om i en sådan butik. Kan inte förstå systemet då man ju tycker att köerna skulle gå fortare när kunderna efter hand kan lägga upp sina varor medans den före betalar sitt.

Kände igen dig från fotot du satte in i min tråd där jag presentera pållen.

Nåväl nästa gång jag ser dig skall jag högt skrika - Hej Bebbe! Ha Ha.

lisette
0

#4 fast jag kan ju tycka det är ganska smidigt, för på det sättet så kan ingen ställa sig i den "korta kön" för att komma fram snabbare.

bebbe
0

#4 försökte hitta en bild av dig i ditt fotoalbum…men du har ju inga bilder alls där Obestämd

tantnett
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Nej jag är inte så clever på datan än. Eller rättare sagt har inte tagit tag i den biten ännu att lägga upp dom sidorna.

Men du känner kanske igen denna bild.

bebbe
0

Japp det var dig jag sågGlad F-n att du var för blyg för att ta kontakt, det hade varit skoj att språkas vid liveFlört Var bor du eftersom du var och handlade i Hörby?