Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1763 ggr
[Majbot]
0

FÖR ALLA SPEL OCH HÄST INTRESSERADE!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Borde det inte göras något mer vuxet hästspel jämnfört med alla hästspelen som är gjort för barn runt 7-12 år?

Ja, det är något jag har frågat mig själv länge. Hur många allvarliga och seriösa hästspel görs det egentligen, nja typ sådär, inga. Själv har jag ett stort spel intresse och letar ständigt efter nya och seriösa hästspel, men oftast hittar jag bara något i stil med Barbie.

Själv hoppas jag på att spelutvecklarna som tex Atari, codemasters m.fl kanske kommer på att vi hästälskare också skulle vilja ha ett spel som just är baserat på det vi älskar, hästar. Jag har tänkt starta en namninsamling för att se intresset för hur många som har samma åsikt som jag. Det hade varit jättebra att få så många namn som möjligt så tipsa gärna runt bland folk osm gillar hästar :D

Länk till namninsamlingen: http://petitionspot.com/petitions/SeriousHorseGame

Lorita
0

vad är det för fel på ridsport.ifokus Obestämd vuxna har nog andra behov Flört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

[Majbot]
0

#1 Vadå fel? haha, jag vill bara se om fler tycker samma som jag, det är ju riktat till ungdomar också ^^

Hannapanna
0

ridsport.ifokus är väl inget spel heller? De är väl INGET fel på ridsport.ifokus bara för att hon frågar om folk är intresseerade av spel?

Jag skulle också gärna se ett hästspel mer riktat mot ungdomar/vuxna.. För ja jjag vill inte heller spela barbie, men gillar att spela spel, och ja ett seriöst hästspel skulle säket vara kul!  ;)

[Majbot]
0

#3 Vad kul att duhåller med mig ;) Skriv gärna på listan. :D

swedensess
0

tycker att dom gör för lite spel med häst uppfödningar (tycker det är skit kul xD)allt handlar ju bara om att du får 1 häst sen ska du tävla med den -___-

[Majbot]
0

#5 Ja, det är det jag menar. Inprinsip alla hästspel som görs idag är så enformiga..

Sweelin
0

Jag skulle också vilja ha mera "vuxna" ridspel… Än att få en liten söt rosa ponny som du ska borsta och göra fina frisyrer på…

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Zadeira
0

Låter jättebra ju! Jag hade hemskt gärna sett ett hästspel som riktar sig till lite äldre.

[Majbot]
0

Skriv gärna på alla ni som är intresserade! :D

Sweelin
0

Måste man bli medlem för att kunna signera?

Sweelin
0

Sådär nu har jag skrivit på :)

Här är sidan

JenD
0

skrev på :)

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

Zadeira
0

Jag kunde inte skriva på, det funkade inte.