Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 530 ggr
lisette
0

god kväll 13/4

god kväll folket!

idag har jag motionerat båda hästarna. jag körde och min svägerska red. därefter åkte jag direkt hem till grannen och hjälpte henne med hennes haflinger.

roligt att rida ponny igne, även om jag blev något förvånad över stegt.

AusaBausa
0

Har ägnat dagen åt trädgården och det är MYCKET ovanligt..o som jag sa till grannen så hatar jag det men man måste ju eller? Samma ssa hon o vi som bott brevid varandra i 12 år o trott den andra gillat det, hihi!

Sen åkte jag o minstan på klädparty,Me and I.Shoppa byxa o klänning t henne men inget till mig:-( kom hem o shoppade ännu mer kläder till henne på HM:s online shop…hon har tagit ett bamseskutt o har nu inga byxor alls att ha på sig.

Hästarna har gått i hagen o skräpat i dag…funderade på o fortsätta kratta hagen men blev inte så..sparkade boll m Kelda o T i hagen…är faktiskt  duktig på det..Kelda alltså;-)

AusaBausa
0

glömde ju berätta att ev så kommer gamlan hem till mig..Hennes hagkompis ska ev avlivas och får jag förnyat kontrakt på hagen så kommer hon hem. Ska bli kul! Shettisarna får då gå ner till lilla hagen vid sommarbetet..tar 2 min från vårt..så ingen sträcka direkt..

HannaT
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag och Kalleballe hoppat lite, men mest var det min kompis Jennifer som red.

Slänger in en bild på Jennifer och Kalle. Jag lyckades kapa Jennifers huvud, haha..

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Maja
0

Idag har jag hämtat vovven på hundpensionat och på vägen hem så höll vi på att köra på en vit schäferliknande hund.. Den var helt vilse, trött, smutsig, halt.. Usch, inte vidare skoj.. Men den ville inte bli fångad, trots att vi försökte länge! Läskigt när den sprang fram och tillbaka över en hårt trafikerad väg där folk kör i 70 km/h..

Ringde polisen när jag kom hem i alla fall.

Sedan har jag tagit två långpromenader med hunden (min hund). :)