Ett grönt paket *FILM*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Duktigt grönt paket!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Det står "We're sorry, this video is no longer avalable" när jag försöker titta på den. :\
Edit: Nu gick det, skumt.

#2 konstigt den finns på hennes blogg också, jag hade inte tänkt att länka dit 
Duktiga ni är, men jag tycker du går lite fort fram. Hästen ser obekväm ut redan från början tycker jag. Bättre att ta det långsammare och så fort hästen ser obekväm ut, gå tillbaka till förra steget, gå till nästa och ser hästen obekväm ut, gå tillbaka och fortsätt så.
Tycker jag..

#4 ska jag ta bort hennes blå ögon?
Blå ögon? Vad har det med saken att göra?

Jag kan säga så här hon är inte obekväm i situationen, detta har hon gjort många gånger, tidigare.
Att hon spelar med öronen ser jag bara som positivt och hennes blå ögon är inte mycket att göra åt även om vissa kan missförstå dom.
Hon går fram ett par gånger om du då noga tittar på filmen så visar flickan att hon ska gå fram, det är första gången hon slår in en häst, så helt hundra är det inte men det hänger inte på hästen.
Jag själv tycker dom båda är fantastiskt duktiga tillsammans och därför ville jag visa filmen.
Ursäkta, trodde du ville ha kommentarer.
Vad duktiga de är :)
Hihi, de va en snäll häst de :)
Helt otroligt vilken trygg häst! Bra jobbat! Vad ska de hitta på nästa gång tro?
Vad duktiga de båda är! Och Dolly är ju så söt.
åh vad duktigt=) ett plus för hjälm och säkerhetsväst ;)
Tycker du har en väldigt snäll häst. Nyttig träning med :)
Och jag håller med #13. Stort plus för hjälm och säkerhetsväst!
/Elin

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hon är en trygg häst, vem kan tro att hon är rinden 4,5 månad, innan det så levde hon som en vildhäst.