Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 725 ggr
Anna
0

Hur går det för era 06:or?

Snor JenD's tråd lite…

Ni med hästar födda 2006 - hur går det? Inridning på G? Hur långt har ni kommit? Uppdatera oss! =) Släng gärna in några nya bilder/filmer också.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Zahara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo då det går bra :) har haft sadel på sig och struntade helt i det! Tar det lugnt med inridningen då jag tycker han ser "liten" ut än så hon får växa lite till :) Uppdaterar med bild när kameran behagar fungera igen :)

Men här e en sov bild :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Royalz
0

Dom flesta 06:or jag vet är inridna redan. :)

Mille
0

Min -06a är nu helt inkörd och lufsar på duktigt i skogen. Siktar på att han ska börja tävla i juli. Tycker att han är mycket duktig och lättlärd :D

Inridningen börjar vi med som tidigast nästa år, om han nu blir inriden. Han år så liiiiten… ;P

iita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kille är inskrittad el vad man ska kalla det, skrittar ca 20 min gången på volten och i skogen, ska börja trava lite nu snart. Bryr sig inte så mkt om vad man gör med honom=)

WinterPrince
0

"Min" -06:a går bara i hagen och skräpar. Ägaren vill göra allt själv,- så han kommer nog sättas igång till sommaren.

AusaBausa
0

min delägarhästs son är 3 nu men är så gott som totalt ohanterad…

Hagelberg
0

Min 06 är inkörd och tränas för kval. Eftersom det är en b-ponny vet jag inte ännu vem som ska rida in honom. Inkörda hästar brukar snabbt acceptera ryttare så det som behövs är någon som kan utbilda honom. Jag vill gärna att min dotter ska kunna rida honom och kunna utveckla sig.

Aribigga
0

James har haft på sig vagn första gången för en vecka sedan, tömkör med släpa och tyngd och han är skitduktig!

Idkar även ponnyridning med stallägarens treåriga dotter med honom och han bryr sig inte ett skvatt. Efter sommaren kanske det är läge att hitta någon som vill rida honom ordentligt :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

Anna
0

Wilda är väldigt mycket hanterad och ska sittas in under sommaren. Känner jag henne rätt lär hon inte reagera alls. Ska bli spännande!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se