Egendesignad svansreflex! =)

Smart! Gulligt med en efefant =)
.. och så sydde jag ett hinköverdrag till Yrlas nya ryktspann =) Fotot blev helt knas eftersom kvaliteten från början var väldigt dålig med kamerans blixt så jagspårade ur lite och tröttnade på att försöka få till den ;) men ni får ett litet hum om hur den ser ut iaf.
Har inte sytt på flera månader men har länge känt ett sug så nu var det dax!

*fniss* undrar vad bilisterna tror när dom ser ngt rött mitt i vägen..
vad duktig du är!!! svansreflexen var jättesöt 
Lisette: hehe men rött är väl jättebra "baktill", nästa steg är kanske att använda en varningstriangel.. ;)
Tack Jen, kul att höra! =)
ASG! Varningstriangel *trilalr av stolen*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#6 LGF eller? du skrev ju att hon var snabb som vinden i en annan tråd? nu får du bestämma dig! ;)

jag har en varningstriangel till svansen :D den blinkar till och med, men den är bara ca 5-6cm hög…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

men kan ju tillägga att jag aldrig använt den, bor i ett litet samhälle där man känner dom flesta…vore liiite pinsamt…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Har sett en varningstriangel där det stod "baby on board" p åett dräktigt fjordingssto, skylten satt i svansen….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#8: haha det kan väl variera från dag till dag 

#9: Vilken häftig sak Peppe, klart att du kan använda en sådan, ge byfånarna något att prata om vettja! ;D - kan du inte sälja den annars till väl behövande? ;)
#11: Vad sött!! :D

Tyckte de va toksmart att sätta dit en röd elefant och klockrent också! =) Påhittigt av dig tessa!
så söt elefant :)

Tessa: Vad duktig du är ;) Själv använder jag mig av en fd benreflex i svansen… sitter faktiskt kvar men får inte använda pälsglans =)
Kul att ni gillar min fantliga reflex, ler allt åt den då jag ser den hängandes på boxdörren =)
Kan göra någon mer svansreflex, om någon är intresserad? Har en orange tigerreflex och reflexhjärtan också.. ;D
#15: Tack! =) jag hade också en benreflex i svansen innan jag gjorde denna. Det funkade halvbra, var rädd att den skulle kana ner hela tiden, vilket den tyvärr hade en förmåga att göra då jag red. Men håller den sig där den ska, så syns man bra minsann =)