Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 833 ggr
AusaBausa
0

God kväll 11 april 2009

underbart vacker väder i dag med.

Städat lillans rum eller sanerat vet inte vilket som stämmer in bäst;-) hur kan en unge skita ner så mkt!??!

Sen skulle jag, gubben o Tindra ut o cykla men gubben har ingen cykel så skulle låna pappans men den var upptagen. Hem och hämtade mopparna och körde en runda till min kusin o fick en kopp kaffe…hur mysigt som helst! Hem o gjorde tonfisksallad, slur vad gott!

Har sen precis kommit hem från en liten runda m Ludde o det var så mysigt. Han var lite rädd vid grannanrnas påskris o krukor men 2 vänliga gubbar som var ute på promenad skyddade honom o lät honom gå bakom dem…så löjligt så det finns inte..när vi var förbi krukorna o riset gick han på själv sen…haha!

Anna
0

Har varit underbart väder här idag också. Hela förmiddagen låg jag på balkongen och solade, riktigt skönt.

Vid 4 kom min käre bror hit och vi (syster, hennes kille, broder & jag) åt en jättegod middag ute i solen. Sedan åt vi kladdkaka med hallon & blåbär och nu sitter vi bara och slappar i samma rum framför varsin dator, nördar som vi är ;) Jag fick iallafall laptopen så jag är nöjd!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

WinterPrince
0

Har varit underbart väder här idag med. Tänkte ta en ridtur men det -tyckte inte hästen. Ville inte alls bli fångad. Så gick på en lång -promenad med en av killarna istället. Så fick den andra träna -på att vara själv i hagen. Sen åkte jag hem och gjorde tacos!

Repoort
0

Här har det varit tråkväder. De lovade sol men den såg jag inte skymten av.

Har precis kommit hem från stallet. Tog en ridtur i mörkret och dimman.

Maja
0

God kväll!

Har jobbat hela dagen, trodde faktiskt att det skulle vara mer folktomt ute i affärerna än vad det var! =) Sedan kom jag hem vid 18-tiden och har tvättat kläder sedan dess..

Ska snart sova igen för att jobba i morgon igen!

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har suttit i bilen större delen av dan.

först hämta loke hos sina faddrar, sedan hem till mina föräldrar och hämta hästen.

därefter en promenix till de som äger hästen jag lånade som sällskap för att lämna tillbaks honom igen.

nu har vi nyss sett "yes man", helt ok.

emeliekarlssoonn
0

Go kväll ;D
Dagen har inte bjudit på mycket. Mest slapp. :)  Tog igen lite sömn från den gångna veckan som tillbringats hos Mikaela (MLphoto) i Växjö. Packade upp alla kläder för att sedan packa ner en del av det igen. Iväg till pappa vid halv 7, mat och nu sitter jag här och trycker i mig lite påskgodis. ^^  Ska väll gå och lägga mig snart. :)

bubbelbubbel
0

vi har haft en grillkväll hos ett par vänner och jag har myst järnet med deras lilla ettåring, så underbar!