Godmorgon 8/4
Godmorgon alla!
Skitsnyggt väder ute, och pappa kom in och sa att de var skönt ute också.. Får la känna på de när jag kör till jubb! :) vilket är inom en kvart :)
Annars ser det ut som vanligt för mig idag, jobb, stallet, rida :) fast, ikväll får man se upp. får att påskkärringar och sånt :O Själv ska jag hjälpa min syrra att klä ut sig (6) kan nog bli bra *not*
Nä, nu ska jag käka :) HA en bra dag!
jag är ledig idag, men jag har drömt om jobbet och att jag var sen och massa konstigt, haha!
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, borde åka en vända upp på stan, har lite jag måste fixa..
God morgon!
Tanken var stallet imorse, men det kändes ganska kört att hoppa på kryckor totalt 5,4 km.. 
I eftermiddag ska jag umgås med lite vänner, njuta av vädret ute.
Med vänliga hälsningar
Chess
Vi ska på begravning för morfar i dag, så det är lite sådär med humöret.
Sen är mitt ben för j**ligt, fick sitta på sjukhuset igår också, nu har jag varit iväg 5 gånger för samma sak…
Vädret är iallafall jättefint!
#3 Beklagar sorgen :(
Vad har hänt med ditt ben? Känner igen det där med att hamna x antal gånger på sjukhuset för samma sak… :S
Med vänliga hälsningar
Chess
Idag ska jag städa och spela Spore (om vi får ordning på sambons dator..).
Ikväll ska jag iväg till stallet. Ska antagligen rida till ridhuset, stallkompisen vaer hoppsugen, så blir nog olite cavaletti för mig. :)

god middag!
slutade tidigare idag och direkt hem för att städa undan i garaget. vi började fixa ordning där igår och satte upp hyllor osv. har lastat släpet med skit som ska till tippen. vad grejor man kan samla på sig!
nu sitter jag och väntar på en arbetskamrat som ska komma hit och hämta torvgödsel till sin trädgård.
# 4. Jag opererade bort en leverfläck som visade sig vara något dåligt med, så de fick gå in i såret igen och ta bort en köttbullsstor köttbit. Sen fick jag infektion i såret, och efter ett par dagar visade det sig att pencilinen inte tog. Så det vara bara att börja om med anna pencilin, och upp och lägga om såret var dag hos disktrikssköterskan.
#7, huvva vad läskigt!
#7 Usch, låter inte ett dugg kul… Hoppas att det blir bra!
Med vänliga hälsningar
Chess