Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 391 ggr
LinaN
0

King Harold

Yeah! Efter ett fiffigt telefonsamtal från Bebbet ill skatteverket har vi nu äntligen lyckats spåra vart Harrys pappa King Harald är! :P

och en stamtavlekopia är på väg till mig! :) Så den kopierar jag o skickar till dig sen Bebbe!

Dessutom ska ajg åka och hälsa på Harald nästa vecka! :P ska så ha med mig min digitalkamera, och mammas och bara ta miljontals bilder p åhonom :D

*dansar dunror med Bebbe* Jag är så glad! och du Bebbe! Du är så otroligt fiffig! :D 

Sen ska jag se om jag tne kan få tjejens nya email, för hon vart litet nyfiken på Harry också tydligen ^^ Så vi kan brevväxla o skicak bilder sinsemellan ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

lisette
0

men hallå vad häftigt! var står han någonstans då? jag vill ju oxå följa med *ser lite trumpen ut*

LinaN
0

Han står i skivarp tydligen….

Klart du får följa med! :P roligare om ngn mer än ajg åker dit :P

Lotta frågade om ajg skulle köra in Harry också och så fick hon mitt hemnummer och jag fick hennes mobil så vi kan snacka om hästarna, för kan vara så skoj o veta hurdan harald är och se om harry kommer bl ilikadan när han blir stor ^^

lisette
0

lotta - är det hon som köpte honom av bebbe? och som äger honom nu? är han fortarande hingst?

när ska du dit?

bebbe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gosekillen (kolla in hovskägget)

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

LinaN
0

Nåndag nästa vecka, Lotta som köpte honom jobbar till 13.00 om dagarna….. Så vilken dag som egnetligne, enda är at tjag måste skirva inmig så jag inte har stalltjänst den dagen…..

Bebbe, fler bilder på Harald? *tigga*

lisette
0

hmm då kan jag ju inte om det blir mitt på dagen! ;/

jen
0

#4 där syns det att han heter KING harold Skrattande

en kung brukar ju gå först Flört

han ser fin ut!