mohaha
vet ni? för en gångs skull i mitt liv har jag inte gjort en dålig affär.
besiktigade mitt släp idag. de knackade och höll på.
släpet gick igenom utan ett enda fel! fick "bra att veta" att stomme sidobalk, yttre båda sidor rostskadad. samt att handsken hade mått bra av att bytas.
jag är superlycklig. trodde det skulle vara en massa fel på det. men sambon fixade ju elen häromdan (det var ngt spänningfel innan så allt blinkade som en julgran) men nu är det jättebra.
bromsarna var jättebra och golvet med.
2500:- var lagom för ett bra släp.. nu ska jag se till att köpa byggplyfa så jag kan byta väggarna och be sambon att fixa en ny mellanvägg.. :D

Vad skönt Lisette! Det va väl ingen direkt skönhet till släp än, men det lär bli eller hur? =)
Det är en sån lättnad när man går o grunnar över nåt sånt där och så slutar det bra helt plötsligt =)

Alltid skönt när det går igenom. Du har nog ett bra släp även om det är gammalt. Har ett gammalt trane som jag tycker är bättre och stadigare än en del nyare. Går som en klocka på vägen ;)

Vad skojigt. Jag har också tänkt att om man ramlar över något riktigt billigt att man kan fixa i ordning det. Och vad spelar utsidan för roll. Huvudsaken är ju att den är funktionsduglig och säker. Sedan kan man alltid roa sig och göra utsidan riktigt personlig ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, så skönt ! :)
men du måste ju måla det blått nu med, så det passar med bilen ;)

#1 allt annat än en skönhet, skäms nästan lite när jag kör med det.. *fniss* men ni ska få se förändringen!
#2 det är ju faktiskt inte så himla gammalt 80:a. det finns ju släp som är betydligt äldre och otroligt fina! :D
#3 precis min tanke, hade det varit en massa fel på släpet hade jag sålt det för samma summa. men nu är det ju absolut värt att lägga ut pengar på det. skulle man sälja det så får man minst 7000 för det.
#4 klart det ska bli blått bubbel! :D sen måste jag byta matta med kom jag på i natt…
hihi, blåa fina släpet, tror det kommer bli tipptopp, så kan du måla nått på, (vad heter huset ?) "stall NN" ;)

gården heter bäcksro.. :D vilket vi ska ha som efternamn när vi gift oss. om vi inte mördar varandra innan.. ;)
nämen så mys ! får jag komma på bröllopet ? ;)
stall bäcksro, det blir en trekombination, stall/hus/namn-bäcksro. ligger rätt bra i mun.

*fniss* dålig fantasi kanske? ;) nej ska man ha ett stall namn då ska man nog tävla med tror jag.. :D
Va bra! :D Hi, nu gjorde jag så d här blev läst 100ggr :)
^^
Pwah :)
Det där skraltiga släpet har vi åkt med harry med….. Det var väl ditt släp vi körde när han klättra över frambommen?
Om det krisar och jag itne hittar ngt släp, kan vi låna ditt när vi kör upp harry till VBG? Självklart kommer släpet ner igen, måste ju flyttstäda lägheten också ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Grattis till din transport då. *ler*
Grattis till ett riktigt klipp!
#11 står vbg för varberg? Och i så fall, vad ska du till mina hemtrakter att göra när jag inte är där längre? :P
#14 Jag tror det är Vänersborg..:P

Lisette! Glöm inte att vi vill se före och EFTER bilder sen 

Exakt, massor med före och efter bilder vill vi se. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
lisette, inte då ! "mitt" stall, mitt medryttarstall, haha fjantigt det lät, stallet kallar vi det för, heter stall Ya. ligger precis jämte Ya flygplats :) och ett superhemligt militärområde :P
Var hittar man sånna billiga släp, Lisette?

#11 japps det var det släpet vi körde med ju. vi kan snacka om det där sen med vborg!
#16,17 klart det före/efter bilder… men det blir nog inte förrän till våren tyvärr…
#18 *fniss* nu är det inte hemligt längre.. ;)
#19 hittade det på blocket, gäller att ha ögonen öppna. det finns ett till häre nere för 2000:- ;)
nä, det är ju inte hemligt i den bemärkelsen, det är hemligt till att dom har en massa vägar i skogen som man inte får rida på, för dom är hemliga, plus att dom inte säger till när dom är där och har övningar, så dagen lär väl komma då både jag och häst får panik för att det rör sig i buskarna…

tänk om dom skjuter då?
då får dom se på faaan. ;)
nä, men dom skjuter inte, det kan dom ju inte göra, det är bara speciella vägar som man inte får rida på, och det vågar man ju inte riskera. haha.

nej det är ju klart! :D
Är det en förläggning? I så fall har dom säkert skjutbanor också, bara så du vet ;) Men där ska du vara riktigt duktig för att missa skyltar osv för att hamna :p