20.000 nu firar jag ;-)
Japp, mitt mål var att nå 20.000 komentarer innan jag firade ett år här som medlem på iFokus. Den 31 december 2005 blev jag medlem på ridsport.ifokus.
I januari startade jag upp min egen sajt iller.ifokus.
I dag har jag min egen sajt, är medlem på många och Medarbetare på: Svensknatur.ifokus, hittekatter.ifokus och hundar.ifokus.
Men allt startade här inne hos er. Och nu har alltså Åsa som är alldeles för beroende av iFokus och helt uppenbarligen totalt avsaknad av liv kommit upp i sitt mål 20.000 komentarer.
Nu är ju liksom målet nått, vad gör man då? Skaffar sig ett liv kanske ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Man får gratulera Åsa!! =) En annan har inte ens kommit över 1000 kommentarer än ;P Men med det menar jag ju inte att jag har mer liv än du. För jag förstår dig preciiiiiis. Det ÄR beroendeframkallande!

Åhh grattis!
Skaffa sig ett liv? Det är är ett liv 

haha, visst är det beroende framkallande. Frågan är när det blivit fööör mycket? ;-)
Kanske när jag passerade 15.000 hihi
Audiatur et altera pars

Kan det bli för mycket? Mjo, det kan det nog. Man ska väl ändå kunna gå till jobbet (om man nu jobbar), gå o handla mat o kanske sova en skvätt utan att man får abstinens.
Men att va här inne, det är ju bara bra =) Säger som Mia, det är ett liv att vara här =)

Grattis Åsa! Jag kommer så väl ihåg när du blev medlem. Fasiken vad vi tjattade då på nätterna. *ler*
Jag har kommit upp till 10255 inlägg med detta. Långt ifrån dig. Men hade jag haft bredband som du så hade jag nog haft mer än dig t o m. hahaha vänta du bara. Någon gång så får jag nog det och då du……………………………………………..

Grattis åsa, tänk att du en gång hade för dig att lämna oss… det hade varit en stor förlust för oss, är så glad att du stannade kvar… Kramis
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

haha, gejsa. Ja jag kommer också ihåg när jag började vara här ;-) Ser fram emot att vi snackar vidare. ;-)
Bebbe, ja tänk så dumt. Då hade jag kanske haft ett liv nu. hihi
Nejdå, skämt och sido. Jag trivs sååå bra inne hos er så.
Kram
Audiatur et altera pars

åsa - det ble för mkt när du började nerräkningen till 20000.. ok jag erkänner jag är avis.. ;)

vart kan man se det? hur många jag själv har asså…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

om du går in på din egen sida ser du en ruta där det står statistik.
du ser på bifogad var du ser det…

aha :D tack sm
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
jag ligger långt ifrån dig åsa med mina 2010 inlägg ;) men en bra bit påväg ;) hihi. grattis.

Ha, ha ja vi kommer nog aldrig att komma ikapp dig Åsa.

Säg inte det du gejsa. Rätt var det är så kanske jag tar ett ifoks brejk på ett par veckor eller så och då har ni ju chansen ju ;-)
Audiatur et altera pars

Skulle jag komma ifatt med ca 10000 inlägg på några veckor????? Ja, isf måste du nog brejka i minst ett halvår. *ler*