De kommer då på allt! (träning för människa)
Jag tittade runt lite på ellos hemsida och då fick jag se den här:
Vad tycks?
Ska alla sälja sina hästar och ha en sån här istället, då slipper vi ju mockning och allt det andra "jobbiga" 

aldrig i livet xD
He he, lite svår att hoppa eller rida dressyr med 
Men ni måste hålla med om att det är ekonomiskt!!

#2 Ja det känns inte som att det är en hoppkanon precis 
#3 Ja nog är det ekonomiskt, men vad skulle man göra med pengarna då? 

Kanske är bra för rehabiliteringsträning efter skada?

#5 Vem vet? Vore kul o höra om nån här provat på en 
Jag hade velat veta hur den fungerar, alltså hur det känns. Om den är det minsta "hästlik" i rörelserna.
Hahah, ja mocka behöver man ju inte ;D
hmm, vad ger den? Känns som att den är tänkt till träning men jag tror att man missar mycket med träningen på den då man inte får några verkliga rörelser o man kan ju inte använda benen på något vidare sätt. :S
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Hahahaha!
Jag har testat en sån på Gbg horseshow förra året :) Man kunde ändra på en dosa så det känndes som hästen skrittade, travade eller galopperade. Sen kunde man ändra så det kändes som om hästen gick nerför en backe eller uppför :) Jätte häftigt.
Tacka vet jag rodeomaskiner :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hehe, jag kan ju inte ens sitta på en träningscykel utan måste ut och cykla på riktigt om jag ska bli minsta motiverad. Antagligen samma sak med ridning.. ^^

#11 Kändes den som att rida på en häst? Är grymt nyfiken! 

ingen vidare sits hade hon iaf ;P
Undrar om de snart kommer på ett utbildningsprogram för tränare till den där… xD Skulle verkligen aldrig byta min sadel eller häst mot en sådan där!

#15 hehe, det förstår jag =D
Skulle aldrig någonsin byta ut det fantastiska liv man har med en häst, mot en maskin =S