God morgon 6/4
Nu har sommarvädret kommit tillbaka till Skåne, vi ska strax till vc och ta en del av Inges agraffer och mina stygn sen är det utomhusarbete som gäller, bl.a köra några vändor till tippen med ris.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
god morgon
Jag har redan hunnit med en sväng till sjukgymnasten nu på morgonen. Är ledsen, arg och rent ut sagt förbannad på min hopplösa situation…
Sjukgymnast hittade saker som tyder på en möjlig meniskskada och åker jag in till vårdcentralen kommer de bara skicka mig till akuten där jag kommer få träffa en ST ortoped som kommer ringa ortopeden jag har haft innan som kommer säga att det är psykiskt och skicka hem mig med rådet att uppsöka en psykolog…
Trots att ngt uppenbarligen är fel på knäet, annars skulle sjukgymnast knappast säga något. Har minst en månads väntetid kvar till MRT, börjar nästan tycka att det vore skönt om den visade på någon skada - så att ortopeden kan sluta påstå att jag inte har ett dugg ont utan fixa det som är fel istället.
Så idag ska inte göra ett dyft.
Med vänliga hälsningar
Chess

Godmiddag. Ska strax gå till grannen med fille. Dit kommer veterinären om ca en timma för att ta blodprov på min och 3 hästar till. Detta ska skicka till Slu för forskning inom eksem. 2 är friska och 2 har lätt eksem. Sedan ska vi ut och rida när dom fått sin lunch. Härligt väder har vi ju nu igen. 

Godmiddag!
Strålande härligt väder, idag ska jag fira min bror som fyller år, förra året låg han på sjukhuset och behandlades för akut leukemi, så då blev det varken någon påsk eller födelsedag, så nu firar vi ordentligt istället. Annars händer inte så mycket mer idag
Ha en bra dag alla

#3# Hälsa din bror från mig. :)
jag har köpt nya strumpor idag, och det är bland det bästa jag vet, kanske inte just köpandet, men att ha nya strumpor, så jag är glad!
annars har min dag kantats av 3 timmar sömn inatt, en gräslig huvudvärk idag, jobb, och mys med en vovve.

Godkväll!
Dagen har erbjudit både snö och regn i omgångar. Har jobbat, klippt mig och haft min aerobicgrupp, hälsat på moster och ska strax till stallet och plocka in pållarna. Sedan blir det sängen. Är grymt trött redan.