Måste bara få skriva av mig lite....
… för nu är jag så sanslöst glad!
Igårkväll var jag så trött att det var jobbigt att andas men det är lätt värt det och nästan skönt, nu har jag fortfarnade sockerdricka i benen blandat med träningsvärk.
Jag har börjat rida Banjo igen lite smått, och igår höll en kompis dressyrlektion för mig. Under 40 minuter lyckades hon förklara det alla mina ridlärare misslyckats med. Jag började rida, och Banjo var helt underbar och skappnade av riktigt ordentligt mot slutet! Hade jag inte blivit så trött hade jag kunnat sitta där fortfarande och lulla på! :o)
Just nu är det svårt att komma på varför jag slutade rida. Men nästa gång jag rider honom lär jag bli påmind :o)
Men när jag var för trött för att orka rida Banjo mer var det bara att springa in till stallet och hämta nästa häst. Tyvärr orkade jag inte göra så mycket där och fick kramp i fingrarna när jag var tvungen att rida en till ponny som ligger på bettet :o)
Men ändå, det är så så så härligt för jag är så lycklig nu!
Tyvärr har jag inga nya foton så jag snör upp en gammal på mig och min lilla prins :)
Vad härligt Linda!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Åh, så roligt! =)
Ja jag tycker det är jätteroligt och kan knappt vänta tills i morgon då jag ska rida han igen =P Det är rysligt länge sen jag har längtat efter att rida, det känns… skumt :9
Vad underbart 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Sadelkammaren var låst idag så vi hade inga grejer åt hästarna… Då blev det att söka efter träns och rida barbacka istället. Jag rider väldigt gärna Banjo barbacka,det har jag inga problem med! Men jag höll verkligen på att åka av Assie när vi skulle galoppera, jag lovar, det går inte att galoppera barbacka på den ponnyn :o)
Det gick nästan lika bra att rida idag som i fredags, men det är bara så jäkla mycket att tänka på! Men jag måste säga att jag får betydligt bättre sists så fort jag slipper Banjos sadel. Jag faller inte alls fram lika mycket och rätar på mig mer. Men axlarna åker fortfarande fram, och så vrider jag benen fel så att tårna spretar, men det är okej, för allt är påväg åt rätt håll! :o)
Och nu kommer det bilder!
Ni är så väldans fina! Och Banjo är skitsnygg 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

jättefina =D
#3 Kommer ihåg den känslan, när det plötsligt vänder från att ha varit nästan olustigt att behöva rida, till att längta efter det :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.