storlek
jag går i mina egna dumma tankar när jag mockar. brukar börja med bragos, sedan tar jag oskars och sist calippos box.
har lagt märke till en sak. brago och oskars skit är nästan i samma storlek medans calippos är ENORM. ser nästan ut som en ardenner varit där inne och pluttat.
nu undrar jag om ni vet vad som bestämmer storleken på skiten? jag vet att det är en överdum fråga och en aning udda. men jag har funderat på det nu i ngr dagar.
kan det ha med storleken på tarmarna att göra? jag tycker det är konstigt att brago/oskar har samma storlek på skiten när oskar är en bra bit större än brago…
så nu har ni fått er ett gott skratt. kan ni svara nu? ;)
Haha, ärligt talat har jag ingen aning, har aldrig funderat över hur stor/liten en bajshög är till förhållandet på storleken av hästen :P

Har Oskar små bollar då, det kan vara så att han har lite dålig fart i tarmen och skulle behöva mer fibrer eller så behöver tänderna raspas. Om det är Brago som har ovanligt stora bollar så är det ingen fara 

*skrattar* Har faktiskt oxå funderat på de där, bra du tog upp det Lisette =)

:D kan ju faktiskt vara som du skriver lorita - dålig fart i tarmen. fiber - ska han få müsli (som matte) då eller? vad är där med fiber i? han har förmodligen aldrig haft tänderna raspade så det är säkert dags för en tandis med..
#3 kolla inte bara jag som har såna konstiga tankar. det är bara jag som är dum nog att lufta tankarna… ;)
min gör små shettiskluttar typ ;O haha dom ramlar emellan grepens "pinnar" ibland haha en c-ponny ;O
Unos är jättesmå medans Lykka är lite större, så jag tror att det beror på det :).. Eller, så har det att göra med hur mycket mat de får i sig..