Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 829 ggr
bebbe
0

God morgon 3/4

Jaa  har egentilgen inget annat att säga än att det är lika juvligt väder i dag som det var i går, men det ska t.o.m bli ännu varmare, Jag har just hängt ut tvätt till torkning i solen, kl 11.10 ska vi vara på vc och lägga om Inges sår som inte vill sluta läcka sen blir det väl trädgården för resten av dan.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Zadeira
0

Jag har jobbat under morgonen, är hemma ett par timmar för att sen åka tillbaka till stallet för eftermiddagsjobbet!

Planerar att grilla imorgon om vädret är lika fint då, känns ju som om våren äntligen är här!

Zaphix
0

Idag fyller jag 22! Äntligen!

Ska fara till stallet snart och rida dressyrträning. Hoppas att hästen är på bra humör idag bara, annars blir det nog lika jobbigt som sist..

Ska hem till mamma och pappa på middag sedan.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Zadeira
0

Grattis på födelsedagen Zaphix!

Zaphix
0

Tack. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

bubbelbubbel
0

#2, grattis! :)

idag vet jag itne riktigt vad som händer, kanske ett besök hos mor sen, och efter det blir det nog en lugn fredagskväll..

RubHel
0

#2 Grattis Glad

Jag fick sluta tidigt från skolan idag, väldigt skönt. När jag kom hem ringde jag direkt till en sadelutprovare och han kommer ut på onsdag.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från butiken, hon är och handlar lunch. Ska äta lite och sen ska jag till stallet. Astra ska få nya fina skor idag.

Kommer nog stanna i stallet ett tag, så himla fint väder ute. Kanske ska passa på att gå ut och sätta mig i solen och putsa träns och sånt. Var ett tag sen jag gjorde det nu Oskyldig

Mer än så har jag inte planerat dagen.

gejsa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis på födelsedagen Zaphix!