Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 713 ggr
Eve
0

photoshoppad bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

inviger kategorin med att lägga in ett av mina uppdrag från fotolektionen; att göra en poetisk bild. Jag tog en bild på Edel och en bild jag tog i somras på en äng och solnedgång.

Vad tycker ni?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

PimTheGreat
0

Verkligen jättefin!!!! Åhh önskar jag också kunde göra om bilder så

Eve
0

det är inte så svåprt.. bara att leka sig fram :)

sweet_candy_
0

jättefin!! skulle blivit ännu finare (jag är inget bra på photoshop) om kontrasterna mellan hästens bakben och gräset inte var lika "skarpa" :P ta det inte på fel sätt:) jättefin bild! skulle aldrig klara det"

Eve
0

Hur menar du då? Tycker du att det syns att hästen inte står i gräset egentligen? kan sudda lite mer underifrån, men lite av benet måste ju synas.

Maja
0

Fin bild!! :)

Eve
0

tack :)

sunsetrider
0

den var helt okej, men hästen ser alldeles för "inklistrad" ut. om jag ska vara riktigt petig så kanske du måste balansera ljuset lite mer, det kan hjälpa till så att hästen "smälter in" lite mer :) great annars :D

zimba92
0

Mycket fin och vacker bild.

Eve
0

sunstrider - det är med ljuset jag har jobbat, det är i princip det enda jag kan gjort…

bubbelbubbel
0

tycker också det är en fin bild, men jag får känslan av att gräset på ängen är rätt högt, och jag tycker hästen står på gräset och inte mitt i det..det är nog det som ger den inklistrade känslan för mig.

Loa-bg
0

Ahh, va kul! jag älskar att hålla på med bilder i photoshop :P

hastar
0

Vilken vacker bild

Cevir
0

Helt underbart vacker bild ^^

/ Sara & Casper