Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 584 ggr
bebbe
0

God morgon "luringadagen"

Morr´n just nu har vi duggregn och vindstilla, men SMHI har lovat uppsprickande molntäcke. Har du blivit lurad i dag?  Inge försökte i morse med att påstå att Tyra hade skitit på golvet, men den luringen gick inte hem Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

du bebbe, du får nästan köpa en låtsatskit och lägga på golvet och lura honom på samam vis. ;)

bubbelbubbel
0

jag har inte varit vaken så länge, så mig veterligen har det inte varit nått lurendrejeri än, men dom lär nog försöka på jobbet. :P

Alex
0

God morgon! Jag har inte blivit lurad än, men jag har lurats lite lätt sådär… Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

gejsa
0

Godmiddag. I dag har vi strålande sol. Satt och åt frukost på vår altan som har inglasat. Det är jättevarmt där redan. Skrattande Ser att pilfinken funderar på en holk framför altan på väggen. Sitter där och kvittrar och hoppar in och ut. Nu känns det verkligen som vår.

Lindbygarden
0

Go dagens!

Här skiner solen och jag har åkt på min första luring eller ja den var så tokig så jsg köpte den inte..

Annars blir här bus med barn och hingstvisning ikväll.

RubHel
0

Halloj

Jättefint väder här idag, verkligen! När jag kom hem från skolan följde jag med mamma på promenad med hundarna, himla mysigt.

Slutade väääldigt tidigt idag då vi bara hade nationell prov i Svenska B och det ligger schemalagt som en heldag. Men man fick gå när man var klar och jag var klar vid halv tio.

En kompis har försökt lura mig att hon hade opererat bort tummen för att den hade blivit helt krossad efter att ha gått omkull med hästen i söndags, men gick inte på det Tungan ute

Repoort
0

Goddag.
Riktigt vårväder idag. Strålande solsken och 8 grader. Snön smälter som "smör i solsken"

Hoppas kunna ta en ridtur senare idag medans det är ljust. Snart kan man skippa långkalsongerna med.

jsca
0

Godmiddag ;)

Riktigt fint väder nu , solsken och varmt.. tror de va 13 grader när jag kollade sist :)

SKrev ett Godmorgon inlägg imorse. men de kom inte med ^^ mitt internet hade lagt av xD Idag har jag iaf jobbat. klar snabbt idag.. Sen tagit ut hästarna i stallet, sen ridit ut en runda på min. både hon och jag har träningsverk idag efter den stenhårda träningen igår :(

Dagen bjuder annars på en picknick vid Pålsjö slott :) käka gulaschsoppa me creme fraiche och vitlöksbröd :D mumma :D  ch nu kallar mamma att kaffet e klart :) 

Åh jag älskar detta vädret!!!

Ha en bra dag :)

Molla
0

Underbar dag!

Åkte iväg till mamma i morse för hovslagaren kom och efter det blev det en fika på trappen med en Lucky rider -tidning i knät! Såå mysigt! Hundarna sprang runt oss och busade, till vänster tog unghästarna små galopp rundor ut till sommarhagen som är öppen från vinterhagen och till höger gick fåren med ett tredagars lamm och ett nyfött! =)

lisette
0

helt underbart väder ute!

har nyss laddat ner mansons nya låt - riktigt bra!

bubbelbubbel
0

#10, är den det? det ska finnas fyra nya va?
grannen min pratade om det, men jag har inte hunnit kolla upp det än.

lisette
0

finns att ladda ner på hans hemsida. den heter we're from america.

bubbelbubbel
0

måste jag kolla.