Wilda - nya bilder!
Nu har ni inte fått se några färska bilder på Wilda på ett tag, så här kommer några!
Har haft med en kompis ut några dagar nu som har fotat lite (Livzson på iFokus).
Wilda är totalt U-N-D-E-R-B-A-R för tillfället. Hon är världens absolut goaste treåring, hon bryr sig inte om någonting utan är kolugn, glad, positiv och lydig. Det är helt underbart att jobba med henne just nu!
Så här kommer lite bilder. Den 20 mars är hon exakt 2 år och 8 månader, och alldeles snart ska vi börja lägga tyngd på henne och sadelvänja ordentligt! Gissa om jag längtar…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
titta vad tjock hon är! men mycket av pälsen har släppt, tack och lov. nu ska vi omvandla fettet till muskler innan inridingen… :)

aww så söt! ^^
hur hög är hon nu och hur hög tro ni att hon kommer bli? 
#8 Hon är ca 143cm i manken och ca 145cm bak. Vi hoppas hon växer ikapp och blir 145-146cm både fram & bak =)
Åh! Hon är verkligen jättefin!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Fiiina Wilda!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jättefina bilder och mysigt väder!
Men är inte bettet litev stort?
Tack hörni =)
#12 Fler som påpekat det och jag håller med, dock inte min häst, inte mitt träns, inte mitt bett, så jag litar på att ägarna själva vet om det och byter innan inridningen!

Hon är jätte söt men har nog allt en blick som säger att hon kan vara lite busig ibland :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hon är jättefin, som vanligt, Anna!

det ser riktigt härligt ut! :-)
Hon är ju bara så fin att titta på!