Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 442 ggr
jsca
0

Godmorgon 31/3

Godmorgon everyone!

Idag ser de ut att bli fint väder, fåglarna kvittrar och himmeln är blåå! :)

Nu blir det strax jobb :) sen in till mitt stall, allt i sin ordning.. Fixa mocka osv.Sen hem och käka.. sen Tillbaka till stallet och träna för min kompis, som är tränare :)  Gäller att komma igång litta nu fram tilll tävlingssäsongen ( som för min del SKA börja i sommar)

Nej nu ska jag sätta fart, måste äta lite.. Är så himla trött bara.. Hade lika gärna kunnat sova 12 timmar till känns det som.. Jag är övertrött nuförtiden.. :/

IAF, Ha en bra dag :)

bebbe
0

Go morron, här skiner solen och det är vindstilla. ska strax ut och göra klart i stallet, sen är det till att plocka hundskit igen, därefter ska jag se om jag hinner räffsa gårdsplanen.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

idag är det riktigt grått och duggigt och ser snarare ut som september än slutet på mars…
enda skillnaden är väl att dom sopat upp allt grus ute, och det är ju smart att göra det en dag som denna, då det inte dammar så mycket.

idag händer inte mycket, johan ska till ullared, och jag till jobbet. hm.

Repoort
0

Goddag!
Har jobbat klart för idag, varit hos tandläkaren och hämtat dottern.
Det har varit underbart väder idag, soligt och 7 grader varmt men nu har det börjat blåsa lite.

Ska till stallet som vanligt i kväll och tar nog en ridtur.

lisette
0

god eftermiddag!

jobbat hela dagen, sen nu har jag mockat, borstat lite på hästarna och mockat ut hagen på hösilage. viljet jobb!

ska åka till bebbe en runda nu och sen vidare till linasvovvar och låna en sadel.

gejsa
0

I början hade vi sol men sedan gick solen i moln och det blåste massor. Men vi tog en ridtur på en timma iaf i dag. Det var skönt att få komma ut ett tag.

bebbe
0

Japp som Lisette skrev så kom hon hit i em och vi åkte gemensamt ut till Lina, sen var vi och handlade dvdskivor och nu har jag bränt över alla mina bilder och dokument så när Lisette får tid ska hon hjälpa mig att ominstallera datorn för den har krånglat en hel del nu en tid. Nu är det snart dags för sängen.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst