Wohoo!
Nu har mamma gått med på att ta hem en häst i vinter! eller hon har inte sagt det rätt ut…
nu hänger allt på stallplatsen! finns en box kvar och en annan i stallet har egentligen första tjing på den men den hästen hon kanske ska ha hem på foder är till salu och har spekulanter. hoppas han blir såld för då får jag hem underbaraste lilla Bengt
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

va roligt, men vad är Bengt för ngn häst då?

han på bilden :D
ca 145cm, enligt passet 4 år, men tänderna 5 år. väldigt svårriden men såå go. genomsnäll, men superHET

haha så mkt fattade jag, tänkte mer om det var din häst eller om du skulle köpa en ny lr så 

ne han står på ett försäljningsstall där jag varit 3 ggr, kom hem därifrån i fredags. ägaren tar semester över julen och lånar ut dom hästar som inte sålts innan till dom hon litar på (måste dock ha köpt häst av henne eller varit där) och hon vill att jag ska ha hem en och nu har jag övertalat mor :D
så som sagt, stallplats

BTW, hemsidan där han står: www.ostragard.com

Ser ut att vara en vacker häst av "sportmodell" tävlar du ?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

okej då förstår jag. Roligt för dig om du får stallplatsen, men stackars tjejen som kanske inte får sin foderhäst…

ne ja tävlar inget speciellt med min nuvarande häst för han är lite…knäpp. han funkar inte högre än lokala tävlingar. vägrar bara ut sig
egentligen är det hennes mamma som vill ha hem en häst till. hon tjejen har en d-ponny som hon älskar över allt annat (i ärlighetens namn på tok för mycket för hästens bästa) men hon har väl egentligen växt ur den. hon vägrar sälja ponnyn men tror mamman hoppas att hon ska göra det ändå när hon får ha en stor häst ett tag… så jag tycker faktiskt jag förtjänar att ha foderhäst bättre än henne för jag vill iaf ha den…

okej, Bengt ser jätte fin ut iaf!

haha…fast han har ett så tråkigt namn. egentligen heter han Ben, dom kallar honom Bengan men för oss blev det Bengt ;)