god middag 30/3
god morgon/middag?
när går gränsen för morgonen egentligen?
igår kom jag på att det är ljust länge, så ikväll hoppas jag på en ridtur och för att testa sadlar.
godmorgon!:)
Idag är jag ledig, så ska snart cykla upp till stallet och ta en liten ridtur och sen troligtvis köra pållan.. sol och lite värme idag, så underbart!..

God morgon!
#0 Tycker gränsen går vid 9 för morgon, sen är det förmiddag till lunchtid…
Idag ska jag shoppa lite med en kompis, ska också ta o träna en sväng.
Jag har varit alldeles för lat några månader nu med träningen 
Ikväll blir det inget speciellt
efter tio tycker jag morgonen är slut…
idag blir det inte mycket gjort här, ska duscha och laga lite mat, sen är det jobb hela långa dagen..
God kväll!
Ja kl10 är morgonen slut..
i dag har jag jobbat t 15.30 sen hem o ta ungarna då farfar "passat" dem sen guben for t jobbet. Tindra har ev vattkoppor så hon är hemma för observation t onsdag…
Här lär inte hända mkt alls i dag. Middag o sen strykning, Jippi!
Farfar snickrar här utanför på vårt blivande uterum..får väl fota det ngn gång sen o visa..
Ha en fortsatt bra dag i vårvädret, ja solen tittar fram nu..
Godkväll!
Skola hela dagen idag, har bara slappat nu ikväll, ska ev. plugga lite snart.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

God kväll!
Jobb och personalmöte och strax dax för stallet. Så har min dag sett ut.

#4 har hon det så kan vi ju ses så loke medk an få det någongång

jag ska hoppa i säng.
känns kattskit alltihop, skulle testa en stubben sadel idag. gjorden var för liten, så det blev inget. bara att ta dressyrsadlen och det gick inte alls att rida i den nu. känns jättekonstigt. ingen bra riddag idag.
God kväll!
Sitter och läser Illustrerad Vetenskap och lyssnar på Manson. Idag har jag bara varit i skolan, samt åkt och inhandlat lite livsviktiga saker (ballerinakakor, clearasilpads, chips, silica). Annars har jag bara tagit det lugnt, har tittat på första POTC-filmen.