Har ni blåst bort eller?!
Var är alla i dag?
Har ni blåst bort eller fått strömlöst?
Själv klarade vi oss tack och lov!
Fast å ena sidan är det ju fortfarande lite byar av storm som kommer och går. Nu har temperaturen gått ner till +5 grader bara. Kl 8.30 var det ju +11 grader. Men så fort regnet kom så sjönk temperaturen.
Carola

Vi har klarat oss, denna gång men när Gudrund härjade var vi utan el, och inne temperaturen var nere i 11 grader (plus). Men värst är vatten när strömmen är borta så nu efter Gudrund så har jag alltid 150 liter i stallet och massa värmeljus hemma.
Det blev så mysigt väder så jag tog data ledigt och pysslade lite extra med hästarna på förmiddagen, får jobba ikapp i kväll i stället…
Vi klara oss åxå men de va då inte kul! allt blåste omkull och bort, hästarna stog på helspänn hela dagen och dessutom super blöta!! 

vi har oxå klarat oss bra, nu har det iaf slutat o blåsa men vi fick lite snö imorse
, hoppas det kommer mer snart.

Trodde nästan att ni hade blåst bort hela högen. 
Nåja, här kom faktist solen vid 13-tiden så jag passade på att rida lite på ridbanan. Hovslagaren skulle komma i kväll så jag tyckte att han skulle vara lite lugn. Vi tog ju in mycket tidigare i går pga att allt hö blåste bort till lunchen. Men så ringde hovslagaren och sa att han hade sträckt ryggen när han lastade hö. Så han kommer om några dagar. Nåja, vi har inte fått någon snö än så det är inte panik. Hade tänkt sätta på sulor och brodd i dag.
Carola

Hej Linda!
Ja, jag har väntat länge nog. Men samtidigt så såg jag att du inte skrev så mycket här på ett par dagar. Så jag ville inte tjata. Tänkte att du kanske inte tyckte att fotona blev något bra.
Men jag väntar tålmodigt.
Carola

He,he de vart rätt usla men tänkte aven sätta ut dem man fick huvudvärk av så ni får se upp till bevis vilken dålig fotograf jag är…He,he
Sitter på jobbet nu.
mvh Linda

Jag kanske inte är så dålig på att ta kort. Men jag är för jäkla dålig att ta med mig kameran och ta mig i kragen och lägga in dom på datorn.
Carola

hej
-Faktist vi oxå..Men det vet du ju redan

Jo då Linda det vet jag ju och snart hela forumet.
Carola