god morgon 27/3
God morgon, i dag väntar shopping med kompisen och sen babysim med lillan och ikväll, hästarna.
TREVLIG HELG
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

god morgon!
ledig idag eller vård av barn, bara att välja. idag fyller min lille gosse två år! helt vansinnigt vad tiden går fort.
ska iväg och byta däck idag, städa, handla och fixa hästarna.

God morgon!
Precis fixat klart håret xD ska äta frukost sen dra till stallet/jobb.
Även hovslagaren kommer denna vackra dag. finally! :)
Sen blir det in till staden och kolla maskeradkläder ( ; funderar på om pink ladies passar mig och min kompis ;P får se vad vi hittar :)
Och ikväll är de fest .. ^^
Ha en bra dag
Sitter och dricker kaffe och försöker platta håret på samma gång. Somnade med blött hår igår, så idag står mitt annars ganska lättstyrda hår åt alla möjliga håll. Måste skynda mig, skolan börjar halv nio…
Efter skolan ska jag till stallet och pussa på Daisy och rida lektion. Ikväll ska jag träffa en kompis.
Morrn, Morrn!
Kom till skolan för 10 min sen å sitter nu i en datasal å väntar på att Matten ska börja.
Ska köra in hö idag efter skolan och ut och powerwalka med Pysen ngn timme igen tror jag.
Och ikväll är det Let´s Dance final!! Måste ses! Hoppas att Magnus vinner!
Och glöm inte: Idag har Marley och jag premiär på bion! Jag rekommenderar den boken till alla, framförallt djurägare. sen får vi se hur de lyckas med filmen.
Ha en bra dag allesammans!

Godmorgon! jobbar till ca 13.00. Ska iväg till banken en snabbis, köpa tapeter, hoppas hinna tapetsera en fondvägg i helgen. Ska åka och köpa lite vårblommor och sen ska jag ut och rida vid 17 tiden. Ha en bra dag 
Idag har jag dressyrträning, kommer bli jobbigt, men kul!
Ska gå på bio ikväll också, Marley-filmen. Boken är ju jättesöt, så filmen borde också vara bra. :)

God förmiddag på er !
Idag händer det inte så mycket, jag ska köra grabben till sin pappa och gubben min jobbar.
Har vägt valpar nu på morgonen och städat lite. Nu ska jag ut med lite hundar i solen, innan regnet kommer igen.
#1 Ge Loke en stor Grattis kram från mig !!!
#1, ge Loke en grattiskram från mig också! :D
vi har fått massa snö inatt, förmodligen för att jag tvättade bilen igår. som vanligt. hm.
har sovit märkligt, och drömt en sån sjuk dröm.
och idag vet jag inte vad som händer.
Varit iväg i morse hoss vet med en kanin, fick avliva :(
Sen ha jag bara sovigt idag, ska snart försöka äta lite.
Ikväll blir det stallet, lovat passa hästarna över helgen så ska bo där ut :)
#1 - Grattis till lillprinsen! =)
Idag har jag varit i skolan, skrivit klart det sista på min tenta, lämnat in den, köpt en bok till nästa kurs, nu håller jag på att fixa lunch (en sådan där härlig studentlunch som består av billig spaghetti och någon tomatsås gjord på passerade tomater och lök). Sedan ska jag städa och handla! =)
Bara skolarbete hela dagen, har tagit mig igenom första veckan på mitt kandidatarbete nu (bara resten av terminen kvar
) och ska försöka börja plugga till omtentan i biokemi nu.
Sen borde jag försöka göra något åt kaoset i min lägenhet…

jag har haft en föreläsning idag om färgdefekter och sen har jag övat på att skia, oftalmoskopera och leta fram saker i biomikroskop.
När jag kom hem fanns två brev i lådan till mig, det ena från skatteverket, får tillbaka 5400kr:) och det andra var häftet/boken stallägnget på tuva, första delen:)
Snart kommer resten av familjen hem med pizza och sen ska jag åka till stallet och rida ut med sällskap.

God midda!
Iadg har de vart skola bussen var 30-40 min sen pga av ett jäkla snöoväder som kom i natt och har hållt i sig under dagen :( Hade prov idag i HRL - Första hjälpen gick jätte bra :) tyvär blir de ingen ridning idag som det var tänkt för de är kam snö som palltar sig under hovarna och då spelar de ingen roll om de är is elr inte hon halkar ändå :( men de är ju Let's Dance final! hoppas verkligen på Magnus :)
1# En grattis kram från mig :)

I dag har det verkligen blåst nästan storm emellanåt. Nu på eftermiddagen har det också börjat snöa i all blåst. Inte särskilt mysigt att vistas ute ens. Ska strax gå och ta in hästarna.
I morgon ska vi och grannarna rida i ridhuset igen. :)
Godkväll!
Idag har jag tagit det lungt, stack till hästarna och skulle mocka men det var någon som redan hade mockat dem o: Men ska se på någon film ikväll och ta det lungt. För imorgon blir det fart o fläng!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus

I dag har jag fått hem min man igen och i em har vi haft besökare hela tiden så jag kunde tyvärr inte gratta Loke i dag, men han blir lika glad vilken dag jag än kommer. Hoppas Lisette har gett honom en kram från mig. Nu ska jag bänka mig framför tven och se på Let´s Dance
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

nu nannar loke, han får era grattiskramar imorgon istället!
bytt däck, handlat inför kalashelgen, städat hela huset. snacka om att jag är trött!
Gratta Loke- den kloke från mig också. en STOR bamsekram i efterskott!