Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 582 ggr
emsems
0

Mirran

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mirran kom ju i torsdags. idag var vi ute på promenad i snöstormen.. hon har nog iten varit i snöstrom förut, och inte sett skotrar (körde ca 2 m ifrån oss) och varit själv i stallet. heeelt sjukt vilken snäll häst.. hon kan bli spänd, gnägga osv, men tar jag bara lite i tygeln så slutar hon direkt, tuggar lite i bettet och sänker huvudet.. oj vad kul det ska bli att få sitta på henne på måndag!

en bild på lillan, på kvällen efter hon fått komma in och värma sig

emsems
0

en till

emsems
0

sista

smakar på repet

Hannapanna
0

sööööööööt!

Sandra
0

Åh, vad söt hon är! Och hon verkar så mysig i sättet också =) vet en annan tös som skulle bli helt stirrig om en skoter körde så nära, läskigt med ljud ju =)

emsems
0

ja, hade tova varit med så hade hon blivit helt tokig

horspawer
0

villken ur mysig häst man ser på dens nyfikna ögon på andra bilden att den är jätte snäll

horspawer
0

konstigt det blev jaja ni fattar:)

Maja
0

Ohh.. Vilken sötnos!! :D

gejsa
0

Ja, hon ser ju fin ut.

geea
0

Jätte söt!! Vad spännande på måndag! Du måste skriva och berätta hur det gick, och kanske knäppa en bild el två? Flört

Faxlin
0

Vad fin hon är. en riktig pärla ser det ut som om du hittat där

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Luthien89
0

Ögongodis, *dregel*

__iE
0

snygg! :) ta mer bilder på henne ;P

Eve
0

Jättefin!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

hastar
0

Söt liknar en häst min syster va medryttare på förr…

bubbelbubbel
0

jättefin ! :)

MiaMaria
0

Va söt hon va! =) Va de inte henne du skulle ha på Hippologum? Eller har jag förvirrat mig igen? Tyckte inte jag kände igen inredningen i stallet sen jag va där… Eller så sviker minnet…

emsems
0

nej hon står itnte på hippologum.. jag jobbar dock på hippo.  jag har tidigare haft häst på surf, vilket jag åxå jobbar på, men nu står hon i ett litet stall tvärs över gatan från surf =)

MiaMaria
0

Jaha ok, de va därför jag inte tyckte det stämde =) Vart ligger Surf i förhållande till hippologum då?

E_hjo
0

Fiiiiiin =)

emsems
0

hippo ligger väster on stan, surf ligger söder om.. ca 8 km söder om centrum i stöcksjö…

Sussi
0

Hon ser väldigt sympatisk ut, fin häst!

Fler bilder? gärna så man ser hela hästen.

emsems
0

ska fixa, men får nog bli på onsdag, då det är svårt att fota och hålla häst själv ;)