Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 519 ggr
Cevir
0

Snö?

Hej allihopa!
Har alla börjat få snö än? Där jag bor, Upplans Bro kom all snö igår. Det var världens snö oväder under dagen. Så nu är hela Upplans Bro täckt med underbar snö och dock inte fult lika underbar is :)
/ Sara

/ Sara & Casper

MiaMaria
0

Här ligger de runt 60 cm… Bor utanför Östersund i Jämtland

Eve
0

Här är det också snö :D.. bor i Bålsta, så det var ju inte så långt ifrån Bro :P

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

geea
0

Här är det lite snö oxå men inte mycket, bor väster om sundsvall!

reddie
0

Bor 10 mil norr om Sundsvall och här är det knappt någon snö.

Luthien89
0

Här finns bara snö fläckvis nu, igår kom det i tunt klager men det mesta har smält bort idag.

Sandra
0

Bor också i Bålsta, men jobbar i Bro. Man är ju glad att man jobbade inomhus igår =) Det va inte kul att ta sig hem från jobbet igår. Kalabalik, men det är såna dar man är glad att man har nära hem =)

Cevir
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Verkar som om de flesta har fått snö iaf :) Bifogar en bild, efter snö ovädret vart det några bilar, och även lastbilar i Bro som körde i diket. Tänkte bifoga en bild så får ni se en av bilarna iaf.

Sandra, vart i Bro jobbar du? :)

/ Sara & Casper

RubHel
0

Här har vi också snö, Sara ;D

Sandra
0

Cevir - Jobbar på coop lagret. Borta vid stallet du vet? När jag åkte hem i onsdags så såg jag bussen som mina kollegor skulle åka hem med i diket vid Råby. Det låg ju en till bil på andra sidan rondellen som du tog bild på =) En vinröd. Men den rondellen är feldoserad så där åker det alltid ner folk i diket.

hastar
0

Jag bor i Bålsta och här är det också mycket snö…

Lyrik
0

Bor I Uppsala. Massor av snö, kommer mer nu.

Star
0

bor i vallentuna, norr om stockholm SNöar just nu vi har ca 10-20 cm snö sen tidigare

Cevir
0

Rubi, Jag vet xD hehe ;P Antog det med tanke på att ett ex antal andra Bålsta bor också sagt det ;) *Sara tänker till*

Sandra, Okej. Har dock ingen aning vart det ligger. :/ Ah okej. Jo, det har varit en hel del bilar som åkt ner just döromkring.

Det snöade rejällt imorse här i Bro. Usch, hoppas det inte kommer mer snö förrens runt jul nu ^^

/ Sara & Casper

kacka
0

Här är det grönt igen…

Cevir
0

Kacka, okej, låter bra ^^

Ni börjar snön smälta här i Bro, slaskigt :S Uschusch.

/ Sara & Casper

E_hjo
0

Här har snön smält bort nu! =D
Helt underbart!