God morgon 24/3
I dag har vi fått vinter igen
- 1, 2cm snö sol och blåsigt. Jag har släppt ut hästarna och ska strax gå ut och mocka, pratade precis med Inge och han mådde bra nu hade han fått frukost och var nöjd, hade tänkt åka in till honom i em, men han vill inte ha besök och jag förstår honom, det är ganska jobbigt.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Godmorgon. Usch ja för detta bakslag i vädret, men tyvär kan vi nog inte andas ut ännu för april är april= lurig månad.
Funderar på att klippa mig idag. Sen blir det stallet i eftermiddag, skall nog tömköra lite.
Längtar efter att få bada "lortgrisen", men får nog vänta till temperaturen stabiliserat sig något. Nu vet man ju inte från ena dagen till den andra om det är vår eller vinter.
Marsvin 4-ever
.

Har varit i skolan en timme nu. Har håltimme och passar på att logga in, såklart
.
Ska till stallet idag och pyssla om Kask. Kask ocskå anmäla mig till dressyrtävling, en liten en. Har bara tävlat i hoppning!

idag är det en lite jobbig dag, vår hund wesley är borta. detta av olika anledningar. ledsamt, men rätt beslut.

God dag!
#3 Det är jobbigt när man just har tagit bort en vän.
Tröstkramar till dig!
Idag ska jag rida för första gången på snart 2 veckor!
Det ska bli jättekul
Hoppas att jag slipper ramla av mer på lääänge…

God morgon! Har precis kommit in efter att ha gjort stallet färdigt. Är ledig idag och behöver väl städa lite, får se hur det blir med det.
#3 Usch lider med dig. Jobbigt beslut att fatta men när man vet att man tagit rätt beslut så känns det ändå bättre. Jobbigt som attan är det ju ändå, tog bort våran hund i december och saknaden är oerhört stor, så jag tror jag förstår hur du känner idag. Tröstekramar till dig!!!!

Här är det snöstorm och visst fick man vänta på bussen i tio min eftersom den var tvungen att krypköra pga snön.
sega på morron gjorde jag oxå. for one time only hade vi sovmrogon, en halvtimme istllet för 20 min. det var man ju tvungen att utnyttja ^^
#3 usch så jobbigt! jag har en råtta som kanske fått cancer så jag går i orons tider. måste vara skönt att fått det överstökat iaf. så länge det är bäst för djuret så är det bara skönt att ha det gjort.

#1# Vi är i mars än. :)
#3# Usch, varför?

#3 Nämen Lisette va tråkigt, men säkert det bästa. Tröst kramar till er.
Jovisst blev man lite förvånad i morse när det va vitt överallt, synd bara att det ska blåsa så jäkligt.
#3, åh. helt rätt beslut, men ack så jobbigt ändå. *KRAM!*
idag har vi snöstorm här, blandat med sol. helt galet..
har haft världens drygaste dag på jobbet, och imorron är vi kallade på information igen, och nu gäller det våran framtid.

tack alla!
#9 massor av saker. främst är knölarna han hade på några ställen på kroppen.

#7 tack petra! =)
Kram Lisette! Jobbigt men säkert det bästa beslutet!
. Tröstkramar till dig.