Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 820 ggr
Lina
0

OT: hjälp med översättning

Hur översätter man " Vad händer framöver? några planer på att ut och resa igen?" till engelska. Och vet ni någon bra sida där de översätter hela meningar (gratis) bra utan att det blir ord för ord, de översättningarna blir helt galna..

Moonick
0

Går det inte lika bra att skriva: What happend in the future? same plans to travel again?

nu har inte jag läst engelska på ett tag och min savning har adlrig varit så bra, men hoppas att du förstår ändå.

tyvärr vet jag inga sidor som översätter hela meningar.

Alex
0

"What happens next/What lies ahead? (Do you have/Have you got) Any plans to travel again?

Vad jag vet finns det ingen sida som översätter meningar, och även om det fanns vore de nog inte så mycket att lita på eftersom även det kan bli väldigt fel. Det bästa är ju att slå upp vissa ord bara, och fylla i med det du kan.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

maaaliin
0

Gå in på google.se sök på translator och där väljer du från vilket språk du vill översätta och till vilket språk sen kan du skriva in en hel text och sen trycka på översätt så översätter den allt :D

Anna
0

#3 Fast Google Translate översätter tokigt oftast.

What lies ahead, have you got any plans to travel again (som Alex skrev) skulle jag skriva!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Molla
0

Ääälskar sidan www.lexikon24.nu ,men man måste passa sig lite eftersom ett ord kan betyda flera saker!

JenD
0

#5 Håller med!! lexikon24 använder vi tom på jobbet

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **