Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 779 ggr
bebbe
0

God middag 23/3

Morr´n stackars mina hästar, i dag fick jag väcka dom redan 05.00 och morgonfodra, dom såg minst sagt förvånade ut, dom hade ju fortfarande mat och vatten så vad skulle matte där och göra? men jag var tvungen att fylla på för sen får dom vänta tills vid 10 tiden innan jag är hemma igen, kl 06.30 ska jag köra till Hässleholms lassarett och lämna av Inge som ska operera höften i dag, Håll nu tummarna för att det ska gå bättre i dag.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

AusaBausa
0

Håller tummarna HÅRT Bebbe!

Go´morron förresten!

Här är vi också uppe i ottan…inte för att vi ville eller behövde men ngn hade ställt klockan fel i går kväll…hrm! Så nu sitter jag o grabbarna hör o väntar ut tiden tills bussen går..dem var sådär glada på mig.

Idag blåser här smådjävlar o det regnade småspik  i natt..inte kul när man just nu har presenning över blivande uterumsgolvet och vi har vårt sovrumsfönster precis där…det smattrar som bara den.

I dag ska jag se om vi får upp stolparna till sommarhagen så det är klart när det blir dags o skicka ner pållarna där…

Hovis skulle kommit i helgen men kommer nästa.

Möte ikväll så får se om jag hinner rida en liten runda annars får det bara bli lite rykt.

Ha en bra dag alla!

linasvovvar
0

Håller tummarna för Inge !

Katter3
0

Håller tummarna!

God morgon!

Vid nio ska jag iväg till djuraffären och praoa. Ska vara där hela veckan, ska bli så skönt att slippa skolan. Men är nervös, som alltid. Fast det brukar gå bra ändå.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

lisette
0

klart vi håller tummarna!

Maja
0

#0 - Håller tummarna!

Idag ska jag ner till apoteket och biblioteket, sedan ska jag plugga med en kompis.

Zaphix
0

Ska ta tag i lite saker idag, bland annat ska jag se över några utredningspapper. Kommer nog ta typ hela dagen.

Ska fara till hästen ikväll i alla fall, hoppas underlaget är bra så det går att rida på lite.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Repoort
0

Blä. Snöar idag.
Åkte till stallet efter att jobbet var slut och tog på pållen täcke. Trodde att det skulle bli lika fint väder som vi haft senaste veckan.

Ikväll har jag barnaerobicen och ska även ta de större barnens aerobic för svägerskan är på möte.

Sedan blir det stall

Kask
0

Håller tummarna för Inge!

Har varit i skolan och gjort ett tråkigt Matte-prov. Men morgon ska jag till stallet! Yippi!

Mixie
0

God eftermiddag! Slutar jobba om 30 minuter :D Ska iväg till gymmet då så det blir inget stall idag men snart så! Ha en trevlig kväll!

//Mickan

bebbe
0

Inge är opererad och mår bra. Han får ligga kvar på uppvaket i natt och det tyckte han var väldigt tråkigt, men i morgon bittit kommer han upp till sin sal och får äntligen något att äta o dricka, men jag tror att han längtar mest efter sitt snus Glad Ja det var allt för i kväll.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

#10# Skönt att det gick bra. :)

Själv har jag varit hos frissan och klippt av mitt långa hår och lagt in slingor.

lisette
0

#10 vad BRA att det blev av! udnrar om de kan ge honom en snuspotta? ;)