Redigera bilder?
Jaa ja såg ju att de va nån här som va jättehaj på att redigera bilder i typ PS. Typ ta bort saker och så! Jag har några fiiinfina bilder på min svärmors hund.. MEN han har koppel på på bilderna och jag vill få bort kopplet men har inte lärt mej hur man gör!
Nån som vill prova att redigera lite bilder?
Bilderna är som denna.. :) alltså kopplet syns.. :/
ah bilden ville inte! ska fixa!
jag kan fixa det åt dig, men har lite dåligt med tid just nu.. kanske ikväll
jaa jag väntar gärna bara nån vill hjälpa! :D
men ja kan lägga ut bilderna här då? så kan du göra de när du hinner?

oj han ser arg ju! :D
haha lisette! Han va arg! På mej! ;) Den söta vovven har man inte direkt nån pli på! Han gör som han vill och de har han alltid gjort.. han är 9 år nu.. Svärmor säger att de va en "miss".. och att nästa hund inte ska va så bortskämd som Challe.. ;) Alltså han är arg för han vill inte ståååå still alls! men de vbill jag! :D

hehe då tolkade jag inte hans blick fel då.. *fniss*
nää lisette de gjorde du inte.. :D
MEn de va SKITSVÅRT att ta bra kort på honom när man är ute med han själv.. Hade nån annan hållt i honom så hade de vart lättare.. ;) men nu skulle han ju stå still damit! ;) *fnissar*

superfint! :D
Sarah: den bilden ser riktigt "Varm" ut! :D
Hehe.. Tackar.. ;) Håller på med flera.. ;)
hihi tack tack för fler bilder!
Ah :D va är din för ras då? Welsh springer? hm lite svår att se på bilden.. :)
aha.. :D okej..
oj haha.. :D coolt! :D

Juve- Hur gör du ramarna i PS ?
Eller har du hittat dom någonstans på nätet?
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Man alltså, hur gör ni, ni som kan de här???

Åh, din svärmor har ju en Cavalier King Charles Spaniel. Det har jag med haft en gång. Precis samma färg också.
#30 - Jag bara kopierar bilden och öppnar ett något större fönster, med t.ex. svart bakgrundsfärg, och klistrar in bilden.. ;) Då blir det liksom som en svart ram runt bilden.. ;) Vet inte hur man gör ramar "på riktigt" på min Photoshop CS.. :)
#31 - Hehe.. Starta Photoshop och testa dig fram!! ;)

#34# Vad fin han var. Kan tyvärr inte visa foto på min. Har inget i min dator. Har inte kopplat scannern hit heller. Hade också en blenheim. Mindes inte vad färgen hette förrens du skrev det. *ler*

#33 Smaaaart ;o) Måste jag prova….
http://photoshoptips.devello.se/default.asp?Mapp=Phtips&Sida=ram
Braaa sida där man kan få en massa hjälp med photoshop! ;) Nu länkade jag den till sidan på sidan som handlar om ramar! :)

#38 Sparad i mina favoriter på datorn…tack tack :o)
#37 - Haha.. Smart och smart.. ;) Vet inte riktigt, men det fungerar i brist på annat.. ;)
Vassegoo CBA.. :D

Hannapanna: Den trefärgade vart kommer den ifrån? Mamma har en som är väldans lik
Mazze: Han kommer från Jarow´s i Heby i Västmanland.. :)