Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1430 ggr
LinaN
0

Harrys debut LC:1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag debuterade Harry i en liten LC:1

För godkänd ritt krävdes 50% och Harry och hans medryttare fick 51,9% på sin ritt! Så nu kan det bara bli bättre.

Vi är jättestolta över honom och jag är så nöjd.

Bilden är från själva ritten (därför så mörk) när de har trav med ökad steglängd.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

LinaN
0

Såhär nöjd var lillkillen efter ritten.

Vi är som sagt jättenöjda med honom och han är verkligen en klippa! brydde sig inte direkt om andra hästar, lyssnade och var oerhört lyhörd och brydde sig varken om ridhus eller musiken.

Mixie
0

Nej, vad kul!! =) Han ser jättefin ut!

//Mickan

gejsa
0

Vad roligt! Tyckte inte det var länge sedan du satt på honom bara. :)

VeNyRa
0

oj, grattis! visste inte ens att han var inriden, säger som gejsa tyckte att du nyss hade börjat sitta på honom :P

LinaN
0

#3 det var i oktober/november nångång som vi började rida in honom. o detta var ju bara en träningstävling, mest för att se var vi ligger i utbildningen och för att se hur han hanterar en helt främmande situation (vilket han hanterade med bravur, inga svårigheter alls, han var precis som hemma, inte det minsta upprörd :))

Målet med tävlingen var att häst och ryttare skulle lämna banan i samma skicka som de kom in :D

Molla
0

Jättekul! =)

LinaN
0

#4 sutten på har han ju blivit ganska så reglbundet ända sedan våren 08, men inte alltid man haft kameran med sig. Syrran vart ju först upp och sedan efter dess så har jag själv suttit på honom ett antal gånger :D

Bilden här är från i somras Tungan ute

jag har ju inte direkt hållt folk så himla uppdaterade heller om hur arbetet går. så det är väl mitt fel att det verkar som om det går snabbt ^^

Maja
0

Häftigt, grattis!

Lorita
0

Grattis, riktig bra för att vara första starten Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

bebbe
0

Snacka om att vara stolt uppfödareGlad Du har gjort ett kanonjobb med honom, GRATTIS

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Marija
0

Visste väl att det skulle gå kalas Flört Grattis!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Fiona
0

Vad roligt grattis =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

LinaN
0

#10 hihi, du skulle se honom i verkligheten, nu är han ingen skranglig åring längre :)

o tack alla ni andra! :D ni kan ju tro hur stolt jag är när främmande människor på tävlingsplatsen kommer fram och säger hur fin han är :)

Repoort
0

Grattis! Gissar att det blir mer tävlande framöver.

joooossan
0

Grattis! Verkligen superkul att det gick så bra! :D

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Anna
0

Jättekul!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Invisible
0

Vad roligt! Grattis! Skrattande

Ninnii
0

Så roligt! stort Grattis

LinaN
0

Tackar! Jo det ska bli mer tävlingar framöver, nästa är en hopptävling där jag ska anmäla oss till 50cm hoppningen clear round då ^^

och då ska jag rida själv. *skitnervig*

Sen blir det väl nån tävling till i vår sen blir det mer till hösten då ska vi också vara med i KM på vår klubb så det ska bli skoj, ska vara med både dressyren o hoppningen då.

silvery
0

hehe vaddå att hästens ego lär ha växt xD min blåser alltid upp sig när han vet att han är duktig och tror att han är kung din ser ut att vara likadan xD GRATTIS =)

lisette
0

roligt att harrysan är så duktig! och att du ska tävla, ännu roligare! =)

LinaN
0

#21 hihi, jag trodde ju jag skulle dö av nervositet i lördags kväll, sov ju knappt nått på natten. undrar då hur det blir när jag ska rida själv :S

#20 jo han vet att han var duktig o ett jävla ego har han redan så han kommer säkert vara odräglig idag ^^

lisette
0

#22 blir nervös bara jag tänker på att tävla. det går säkert bra. bara du håller dig kvar på ryggen så :)

LinaN
0

#23 jo det är ju så. jag säger ju att i hoppningen behöver jag bara komma ihåg banan, hålla i mig och styra :D

På något sätt känns det säkrare än att dressyra nu i början tills min balans är bättre :D