Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 749 ggr
bebbe
0

God morgon 21/3

Morr´n lite mulet men vindstilla och skönt är det här i Hörby. Nu ska vi ut och fylla på med ensilagebalar i lösdriftshagen så dom klarar sig några dgg, på Måndag ska Inge få sin nya höftled (förhoppningvis) så sen kan han inte komma upp i traktorn utan det blir jag som får köra i stället.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Repoort
0

God morgon!
Härligt väder idag. Några plusgrader och strålande solsken.
Har släppt ut hästarna till morgonen, fyllt på vatten, mockat och gjort klart inför kvällen. Hoppas kunna ta en ridtur senare idag.

ikväll ska vi på fest hos mamma och styvpappa som äntligen har flyttat in i nya huset och dessutom fyllt år.

lisette
0

god middag!

sitter och bränner ut datorn, ska ominstallera den. förhoppningsvis…

men först är det ridning som gäller. följt av staket sättning. någonstans däremellan ska jag även åka och köpa nät…

jsca
0

GodMorgon!

Mulet och tråkigt väder ute. .typiskt att de ska komma på helgen.. För mig spelar de ingen roll iofs, för jag kjobbar så lite om dagen ändå.. men mina syskon här hemma går och e sura ;D;D visst dom kan va ute ändå,. men ja :P

Idag är de stallmöte, får la se vad som händer DENNA gången!. alltid något..
Festa igår. kom hem relativt tidigt och sover skönhetssömnen tills kl HALV TIO! då ringer en polare .. OJOBBIGT! jag som ville sova ;D

Aja, nu ska jag gå och fixa lite på rummet så att pappa kan fixa min balkongdörr :)

Ha en bra dag!

Cattix
0

Här är det underbart vårväder, ska försöka vara ute så mycket som helst. Ska ner till stallet och kolla när min kompis tränar sin fjording, de är så himla söta tillsammans.

Annars vet jag inte. Kanske rider lite senare, kanske hittar på något ikväll. Får se.

bubbelbubbel
0

idag är det strålande sol ute, och jag vaknade alldeles för sent.
illa! sk tvätta vid fyra, så sen blir det nog inte mycket mer..

fridak
0

god dag! Här är det jättefint och varmt:) riktig vår!

har varit och handlar med mor och ska snart ut och jogga. hästen får ledigt idag tror jag, så jag ska bara ha det slappt:)

Denna kommentar har tagits bort.
lennartsdotter
0

God middag!

Idag lyser solen och jag har ridit kurs! Ganska nöjd trots att pållen stressa i traven efter vänste galopp… Inga negativa tankar här inte! Har redan bestämt mej för att prova med gramanen imorron… Funkar det så tar vi bort den igen! Tihi vad jag är glad idag!!!

Kram!

bebbe
0

Go kväll, klantiga jag skar mig rakt över knogen på v pekfinger, och det var så djupt (in till benet) att jag fick åka till jourcentralen och bli sydd med 3 stygn, så nu går jag här med ett finger som pekar rakt ut och är ivägen överallt.Skrikandes

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Zaphix
0

God kväll!

Var iväg imorde och red min tränares jättehäst. Kunde bara skritta för att underlaget var kasst, annars gick det bra.

Åkte sedan direkt efter för att rida Storis. Tog en lugn skrittpromenad även med honom. Han var nöjd och glad den lata hästen. :)

Nu har jag just badat och ska ta och fixa till mig inför en fest.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

lisette
0

jag är så trött! har slagit ner en massa stolpar och imorgon är det slanorna + nät som gäller.

lennartsdotter
0

#11 Vad är det du bygger?

lisette
0

sätter staket runt tomten så inte sonen ska smita iväg. ;)

faktiskt lite med så jag kan släppa ponnyn i trädgården i sommar så jag slipper klippa gräsmattan… :D

lennartsdotter
0

#13 Vad duktig du är!