Hus i enköping
Vet att de inte handlar om hästar men ändå…
I går skrev pappa och hans sambo på kontrakt för ett hus i Enköping så om en månad flyttar dom, äntligen!! Åhhh så lugnt o skönt de ska bli och så får jag en "bas" söderut oxå så man kan tillbringa nästan hur mkt tid som helst där =)
Nu blir hela huset mitt, eller ja, lillebror köper det av pappa och jag får bli "sambo" med honom. Men de blir som om det är mitt, han jobbar varannat dygn o när han e ledig är han aldrig hemma och mellan maj och november så är han borta en vecka i stöten och sen hemma en, men som sagt aldrig hemma, alltid ute och ränner =) Så 140 kvadrat till Mia =) Men inte bara fördelar, iofs tråkigt oxå att dom flyttar och sen allt jobb: all snöskottning, tvätt, städning, matlagning, upp-passning av farmor mm, men vad gör man inte?! Är så glad! =)
ÅÅ men Mia då ser jag fram emot att du kommer och hälsar på mig snart då! :P :D

Självklart!!! =)
yeeey! :D
Fiiiiiiiint!! ;) Grattis!!

#4 Tack =)

Åh vad mysigt det såg ut! Då måste du ju åka till pappsen o hälsa på honom OFTA! För jag bor bara 3 mil därifrån, byebyesandy också. Då måste du ju kila förbi här o se hur vi har det =) O lära mig köra lastbil ;P

GRATTIS! :D

#6 Ja klart ajgs ka göra det =) Fixa en lastbil du så ska vi nog se till så du akn köra sen ;-)
#7 Tack! =)