Godmorgon 20/3
GODMORGON FOLKS!
Strålande sol ute, lite frost på gräsmattan. Men de försvinner ju nog :) Idag är de fredag ;D (som om ni inte redan visste^^)
Ska till jobb nu, sen blir de egna hästen.. Tänkte rida i manegen, lite cavaletti/studs/ngt hinder :) Träna på att svänga :)
Ikväll blir de party för hela slanten, trodde jag skulle slippa det denna helgen ^^ Men något dök upp.
Och jag ska inte säga för mkt, men de känns som att denna dagen inte kan gå snett :) Så wish me luck ;D
*hoppas inte … ;)
Ha en bra daag :)

Härligt härligt!!
Jag har faktiskt "hästledigt" idag! Ska ha en såndär hemma kväll med min underbara pojkvän som står ut med mig när andra sviker! :)
Solen skiner och livet leker!
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Godmiddag. Kalopsen står på spisen och kokar. Snart ska jag gå ner och mocka och rida lite dressyr på ridbanan tillsammans med min dotter. Ska väl gå lite med hundarna och ev dammsuga igen. Gjorde det igår men det blir lite grand med många djur hemma.
mörrn mörrn!
hamnade i säng lite för sent inatt, och sov lite för länge..:P
men men, är man ledig så är man!
helgen ska spenderas med min syster som ska vara här tills på söndag, så det blir nog inte så mycket gjort..

god middag.
jag är i skolan, har haft en kort föreläsning på morgonen och därefter hade/har jag 5 timmars hål till gruppövningen som börjar om en knapp timma. efter gruppövningen ska jag öva synundersökning med en i klassen. kommer vara sjukt trött!
sen blir det stallet direkt på hemvägen. har planerat rida också, tråkgit nog blir det i paddocken eftersom det är mörkt då.

Fick åka och köpa en ny mobil, den andra slutade bara att fungera. Suck! Hoppas den är bra nu. Var tvungen att köpa något som hade knappar som lyser. Ser ju så jäkla dåligt nu förtiden.