Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 428 ggr
lisette
0

så här gör man inte

vilka idioter det finns.

vet ni att ofta serie/massmördare börjar sin bana med att plåga djur?

blir så himla ledsen…

Courage.C
0

Jag skulle vilja göra samma sak mot dom som dom gjorde med katten! Att det finns folk som gör så. Det är skrämmande. Hoppas det finns en motsats till himlen och dom hamnar där. skulle vara hårdare staff för djurplågeri. USCH jag är så arg så jag ser rött.

CBA
0

Jag klarar inte att läsa sånt där, får så himla ont i magen och blir så ledsen!

Jag såg artikeln men har inte läst den :o(

Vi hade en idiot i området när jag var liten som spikade upp en dräktig katt på en dagisvägg och skar ut kattungarna och det första som personal, föräldrar och barn såg på morgonen var denna ohyggliga syn!

Den killen har varit med på efterlyst på tv efter att ha rymt från den psykavdelning han för tillfället satt på. Han har våldtagit flertalet tjejer mitt på ljusa dagen i sin egen hemstad där ALLA vet vem han är. Han har tom varit klassad som en av sthlms farligaste. Vi bodde grannar och redan som liten kille plågade han smådjur, bla skar han svansen av vattensalamandrar som han hittade i ett vattentag i närheten. Han har gjort MYCKET idiotiskt och grymt!

Sist jag hörde nått så satt han på sluten psykanstalt.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

gejsa
0

Oh, fy fan säger jag bara. Orkar inte skriva mer. Även din berättelse är för mycket CBA.

lisette
0

där sitter han bra tycker jag…

SarahPeace
0

Gråter

E_hjo
0

Alltså…… =`(

Gyllan
0

ASSÅ JA VET INTE VA JA TAR MIG TILL.. JA BLIR BÅDE ARG OCH LEDSEN MEN MEST LEDSEN JA TÄNKER PÅ ATT DE ÄR BARA NÅGRA FALL OCH 10000 TILL SOM INTE ENS NÅGON VET OM.. HERREGUD,, STACKARS KATTER .,. VISSA MÄNNISKOR ÄR SJUKA I HUVET,, JA SKULLE OCKSÅ VILJA GÖRA SAMMA SAK MOT DOM OCH DUBBELT UPP.. DOM BORDE INTE FÅ FINNAS,, LIXOM VARFÖR? DJUREN HAR VÄL FÖR F*N INTE GJORT ETT ENDA DUGG,., SÅNT HÄR BORDE MAN GÅ TILL BOTTEN MED,, OCH DE ÄR VÄLDIGT SÄLLAN DOM FAKTISKT FÅR ETT LITET STRAFF HELT SJUK.. nu är ja jätte ledsen och arg,,  :(:(:(

LinaN
0

såg också artikeln, vill itne läsa…. då komemr ajg itne kunna sova inatt….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

lisette
0
gejsa
0

Han ska ju bara sättas dit. Ta hans jaktlicens omg.

Gyllan
0

herregud de är ju sjukt,, han mår så dåligt,, vem mådde inte dåligt tänk på djuren ! han lever åtminstånde det är ingen som plågat honom och de spelar väl ingen roll om den läggs ut eller inte,, MAN GÖR ÄNDÅ INTE SÅ ! :(

Struten
0

ÅHHHHHHHHH!Skrikandes blir så s*tans arg på såna j*vla idioter!!!! såna som dom sku f*n skjutas!!!!! ska ja veta nån som gjorde nå sånt sku ja f*n krossaa nånting på han sen sku ja lkastrera han me en slö j*vla knivSkrikandes

Struten
0

ursäkta språke men ja blir bara så arg!!

lisette
0

jag struntar fullständigt i hur den människan mår. öga för öga.. ;)

lisette
0

lisette
0

Sandra
0

Men vadå inte tänkte sig för? Nog för att han verkar sinnesförvirrad och något rubbad, men när han satt inne och klippte till filmen och dessutom gjorde bakgrundsmusik till den. Hann han inte tänka till lite då? Dålig bortförklaring. Det finns ALLTID en tanke till VARFÖR man lägger ut en film på internet.

Julia
0

Nej men gud va hemskt!

Om jag skulle vara dom så skulle jag inte ens klara av skada ett djur med en pistol!