Ridfilmer Lord, 17/3 09
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kan äntligen rida igen, och nu när Lord är lugn och fin igen så passade vi på och jobba lite på vårat eget sett. Vi övade på att hålla lugn trav på långa tyglar, att lyssna när man säger "ptroo" förstå vikten osv. Tyckte själv att det gick bra, att det var lugn och vi hade bara dragkamp någongång. Det blev början till galopp ibland när det inte skulle bli det, osv. Mer ser ni i filmerna!
Såhär ser han ut i kroppen nu f.ö! Riktigt fin igen. :)
Trav snutt, OBS! fler filmer är på G, laddar på YT nu. http://www.youtube.com/watch?v=5Sv7qN8cMgA&feature=channel_page
Ridfilm 2: http://www.youtube.com/watch?v=tVydlBiAiNU

Stor eloge till dej Linda som vågar lägga ut filmer m.m. här. Jag hade aldrig vågat =)
Tycker han är fin lilla Lord! Hur gammal är han nu igen?
#2. Lär ju få både negativ och posetiv kritik. Men det är väl bara bra och skoj det! ;)
Tack du, han är 12 i maj ^^ Jag tar datumet han är född i och inte nyårsafton/ 1 januari
Jag håller med pippa__ 
Så duktiga ni är båda två och vilket fint väder ni har!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#4. Tack! Ja, det är himla trevligt. Dock väldigt blåsigt idag!
Ni är jätte fina tillsammans och duktiga :))

funderar på en sak. han går barfota på den steniga marken. hur funkar det tycker du?
#7. Tack! :)
#8. Han går barfota bak bara, ska ev. få skor bak med nu inför nästa skoning, han fick skor fram när jag inte red han så kycket.
Jag tycker det funkar bra, han har fin hovkvalite osv och ömmar inte!

Jätte fin häst:)
#10. Tack! =)

Vad kul att du har fått en häst Linda!:D Ni ser ut o trivas jättebra ihop även om ni haft lite krångel på vägen om jag förstått allt rätt, med sadel o så=) Kul att det funkar nu iaf=)
#12. Tack! :D Jo, krångel har vi haft, bl.a med sadel och sedan med lite skador osv! Men jättekul att det funkar nu som du sa! =)