Godmorgon 18/3
GODMOGON ALLA! :D
Blir snart stallet/jobb. Solen skiner och de ser inte ut att blåsa så mycket idag! :D Skönt, hoppas de är som jag tror. Blir arg om de blåder ;D
Solen värmer iaf känner jag nu, här igenom fönstret :)
Annars idag blir de promenad, med eller utan häst. Röra på mig ska jag iaf :)
och nuhoppas jag att jag inte skriver samtidigt som ngn annan, IGEN!
Ha en bra dag :)

Hehe… Idag skrev jag ingen God morgon
Idag ska jag iaf åka med syrran upp till holm där hon bor, och få vara med på sminkparty ikväll!
Ska också vara hundvakt på dagen medan hon kör Gutten, känns lite tråkigt men har man ont i axeln, så har man =(
Jag kommer att få vara ute i solen iaf 
God morgon!
Idag ska jag antagligen iväg och rida jättehästen. Kommer bli kul, händer alltid nåt spännande när vi är ute. :)
Tror att Storis ska få lite markträning idag, kan han behöva.

God dag =) Fy tusan vad det är kallt ute! Höll på att få en chock när jag gick ut i morse.. Tur att solen skiner i alla fall så man har något att vara glad åt! Den här dagen består av jobb och plugg för min del! Ha en trevlig dag alla ni därute! =)
//Mickan
God dag, jag gick till skolan för att ha föreläsning, men var tvungen att gå hem under pausen för att jag satt och höll på att klia sönder mina allergiutslag.. :/ Gick hem och ringde till sjukvårdsrådgivningen för att höra vad jag kunde göra, min medicin vill tydligen inte verka längre.. Men de skickade mig vidare till vårdcentralen men de hade ingen telefontid förrän 15.50 så jag får vänta några timmar på dem.. Gaaah, det kliar som bara den, känns som att jag har rullat mig i brännässlor eller något annat härligt..

Ja, ja, jag ska väl ställa mig i en kall dusch och vänta på telefonsamtal helt enkelt..
Men det är ju inte så lätt som det kanske verkar.
Jag tar en allergimedicin för mina utslag. Denna hjälper inte mot mina andningsproblem. Men jag får ingen andningsmedicin eftersom den skulle göra så att mitt insulin inte skulle verka. Och jag måste ta insulin, för annars hamnar jag i koma. Jag får helt enkelt gå runt och ha det jobbigt att andas.. Umm, skoj..
Kul dag!

Underbar dag idag. Solen börjar verkligen att värma. Skönt med ett jobb där man kan vara ute, skulle inte vilja vra instäng på ett kontor nu när det bara blir härligare och härligare dagar. Barnen vill knappt gå in och äta lunch.
Ska strax hämta dottern och när sambon kommer hem kl 15 så tror jag att jag sticker till stallet och rider. Längesedan jag red då det var ljust.
Sedan blir det till att hjälpa mamma att städa ur det sista ur huset (de håller på att flytta till ett nytt hus)
God eftermiddag!
Solen lyser här, har gjort hela dagen :D
Har mest tagit det lungt och fixat lite här hemma jag inte hunnit de sista dagarna, nu under förmidagen. Har vatt sjuk. Och igår låg jag i soffan hela dagen med ordentlig huvudvärk. Men idag så känns det äntligen som jag börjar bli bra och orken är här igen.
Ska snart gå och ta in kaninen som är ute innan jag åker till stallet. Blåser endel idag, men helt okej väder ändå eftersom det är strålande sol! Blir nog lite dressyr på banan.
jag ska snart iväg till jobbet.
är nervös som en gnu, med hundra fjärilar i magen, då vi är inkallade på information direkt vid 14..
känns inge bra i magen, och ett varsel till så ryker jag..

#7 Håller tummarna för dig bubbel!
Jag har varit lat idag och inte gjort mycket…tog en rask promenad till affären för att handla lite men i em skall jag till stallet och mysa :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
God dag
har varit i skolan idag, kämpade mig igenom hela dagen. Även om det gick riktigt segt där ett tag, föll bara ihop efter svenskan… Tack och lov för underbara kompisar som stöttar en då :) De tycker dock att jg ska söka för det för ngt är uppenbarligen fel med mig (går runt och är yr, mår illa och har varit på väg att svimma flera gånger samt har ont i mitt hemska knä) men när jag låg på sjukhus för 2 veckor sedan hittade de inget fel så det är väl bara att knalla på…
Ska försöka samla lite ork till att plugga ikväll även om det känns väldigt lockande att bara ligga och vila hela kvällen…
Med vänliga hälsningar
Chess

Usch Juve det lät inget bra det där. Krya på dig. Blir det värre nu när det är vår i luften också?
I dag har min uppfödare till mina schäfrar varit här och hälsat på. Hade med sig 3 valpar. Och herregud vilket jobb. Dom var ju högt och lågt och hoppade på en när man var ute så alla kläder blev jättesmutsiga. :)
#9# Kan du ha järnbrist?

God Eftetrmiddag!
Måste skriva igen. för nu har jag varit och jobbat, och sen gick jag till stallet. Idag var hon en HELT annan häst. SLäppte ut henne i manegen så hon fick spring och sen testade jag lite horsemanshi på henne när hon hade lugnat ner sig lite.. Fick henne att BUGA! :D fan. hon var jätteduktig.. ''tränade'' 3-4 ggr, genom att hålla upp hoven.. sen satte hon fram den själv och bugade.. Ska nog göra lite sånt imorgon också! :D Det är kul när de går framåt.. Sedan red jag även ut på henne Barbacka en liuten runda. dock inte själv denna gången.. Utan med en Stallkompis :)
Jag är nöjd med denna dagen för oss båda :D
#10 - Tack! :)
Njae.. Om vi säger så här: Jag ligger precis på gränsen till astma (min pappa och mina syskon har det) men jag får ju ingen medicin för det eftersom jag har diabetes (de slår ut varandra). Men pollen är jag inte så överdrivet allergisk mot, jag går mest runt året om och har svårt för att andas och så..
Men i morgon strax efter klockan åtta ska läkaren ringa till mig så får vi se hur vi löser detta, kanske ska jag få en starkare medicin eller göra på något annat sätt. :)
Ibland kan jag klia sönder mig så det blir sår till och med och så ska det ju inte behöva vara. :P
Godmorgon… ;)
Riktigt bra dag idag. Skola fram till 1, slutade då, en kompis hängde på mig hem och vi åkte till Wilda vid 3. Gick en lång härlig promenad i vårvädret - strålande sol, lite blåsigt och fåglar som kvittrade. Underbart. Och Wilda var underbar.
Nu har jag ingenting att plugga och ska bara ta det lugnt hela kvällen!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Go kväll!
i dag slutade jag 15.15 o hämtade barnen på fsk o fritids o sen hem o började städa, putsade fönster, rensade avloppet. Våren som är på väg? Hade sådan lust till att städa..skönt med ett rent hem:-D
Gårdagen ägnade jag åt hästarna så nu får kvällen gå till barnen. Ringt hovis med så han kommer till helgen.
Ha en bra kväll!

#12# Usch då, jag lider verkligen med dig. Vet hur det är att vara täppt i näsan när man är förkyld ju. Hoppas du får en starkare medicin så du mår bättre snart.
#10 Har bestämt för mig att de kollade det på sjukhuset bland alla andra blodprover men att det såg bra ut… Är jättekonstigt, mår verkligen dåligt - speciellt efter lunch.
Med vänliga hälsningar
Chess

#7 hur har det gått?
jag ska ta in hästarna, sen lägga mig och sova hade jag tänkt.
blev inget varsel än, men någon taskig skrämselpropaganda om konkurs och lönesäkningar hit och dit.
nej fy, det var verkligen inte roligt över huvudtaget…

#16# Stå på dig och be om en rejäl blodprovstagning annars. Det gjorde jag och det hittades lite grand efter mycket om och men.