Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 636 ggr
[Zkold]
0

OT Projektarbete

Jaha nu sitter jag och skriver på min rapport till projektarbetet som ska vara inlämnat på fredag, jag känner mig stolt faktiskt! Vad gjorde/gör ni som projektarbere?

Här är i alla fall min slutprodukt av vad jag gjorde:

http://s591.photobucket.com/albums/ss360/Zkold/?action=view¤t=youtubeprojektarbete.flv

(Varning för känsliga tittare)

Maja
0

Jag och en kompis åkte till Belfast och Dublin och intervjuade domare för att kunna jämföra hur man dömer ungdomsbrottslingar där med här i Sverige. Vi skapade en hemsida, delade ut drygt 100 enkäter, gjorde intervjuer med intagna, vårdare samt jurister och skrev en rapport på 80 sidor tror jag..

Fick MVG i betyg så det var kul :)

Zaphix
0

Jag gjorde projektarbete om nedladdningslagen. Gjorde djupintervjuer med folk om deras nedladdningsvanor och om hur de fösvarar sig moraliskt.

Gick väl hyfsat, lade inte ned speciellt mycket energi på arbetet så fick bara VG.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Zkold]
0

putt putt

Cevir
0

Jag har precis gjort klart mitt projektarbete. Hade..eller ja har då, Hundträning.  :) Tycker det är skit kul! Hoppas på ett bra betyg.

/ Sara & Casper

DinJejja
0

Jag håller på med mitt :) Skriver om Palestina/Israel konflikten :) Har varit där och så med så har egna referenser och kontakter ^^,