Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 1585 ggr
Lina
0

Jag ber er om en tjänst.

Om ni inte skulle ha något o göra framför datan hade ni då valat hjälpa mig att hitta en häst.

Den ska vara en läromästare som gillar hoppning, inte för ung inte förgammal, storhäst jag tror inte att det gör något om det är en travare men den ska vara riden och kunna galoppera etc, snäll i ALL hantering, den ska finnas i skåne, halland eller kronobergs län.

tack på förhand:)

lisette
0

prisklass?

lisette
0

är det till dig? du har ju precis köpt en ny häst.. :D

Maja
0

Hehe.. Tackar!! ;) Har man mac så har man.. ;)

Lina
0

Tack så mycket! nej det är inte till mig det är till en kompis inte över 25 000:-

gejsa
0

Varför kan du inte länka Juve? Vet du inte hur man gör eller?

E_hjo
0

#7 har väl något med mac att göra eller? :)

Maja
0

#7 - Jag har mac och Safari.. ;) Jag kan inte ens göra "normala" mellanrum.. :P Haha..

gejsa
0

Men ser inte du dom här bokstäverna och saxen, gubben osv precis ovanför där du skriver nu?

Maja
0

#10 - Nej, det gör jag inte.. Jag kan inte heller göra de där "vanliga", gula gubbarna som nästan alla andra kan göra.. :) Inte fetstilt, kursivt eller understuket heller.. ;)

__iE
0

#11 har du testat att trycka ner Ctrl + ex. F ? då blir det  fetstil ^^ Ctrl + K = krusiv stil  Ctrl + u = understruket ^^

fattar du ? kallas kortkommandon, kanske funkar på din mac ? :b

Maja
0

Test: Fetstil.. Nej, fungerade inte.. :(

Nej, usch.. Jag har alltid problem med mac.. ;)

__iE
0

okejokej, udda data du har ^^

MiaMaria
0

Den längst ner i listan som Juve skickade skulle jag vilja ha =) Ska inte ska inte ska inte måste jag hela tiden intala mig…

Maja
0

#14 - Haha.. ;P Jaaaaa, jag vet!! :P Haha.. Inte nog med att den är udda heller.. Vi har två av samma sort också!! :P En på mitt rum, och den här som jag skriver på nu.. :P Hahahaha..

#15 - Haha.. Ska inte, ska inte.. ;P Fortsätt så.. ;) Hehe..

gejsa
0

Vad lustigt! Trodde att alla kunde göra så. Men ok, då var det iaf inte du som var okunnig. Hade tänkt hjälpt dig annars.

Maja
0

Hehe.. Nääe.. Från början kunder jag inte göra mellanrum heller som sagt, men sedan fick jag veta av någon (kommer tyvärr inte ihåg av vem, men tack till den personen.. ;)) att om man gör såhär (utan mellanrum) < br > så blir det mellanrum.. ;) Tack i alla fall!!

gejsa
0

Så du får sitta och göra så hela tiden för att få mellanrum? Vad jobbigt. Byt dator vet jag. *Ler*

Maja
0

Haha.. Jajamen.. Så blir det.. ;)

Haha.. Mmm.. Joo.. Jag vill hellre ha en pc, men med en pappa som älskar sina mac-datorer så är det svårt.. ;)

Roxanne
0

vad är mac färnågot? hihi

lisette
0

byt dator juve…

Maja
0

#21 - Mac = Macintosh = Inte PC.. ;)

#22 - Haha.. Äääh.. Jag får stå ut med mina < br > mellanrum.. ;) Det finns ju nästan inga virus för mac heller.. ;)

kacka
0

hihi mac-folk är ett eget släkte….

Sandra
0

Tycker snarare att PC-folk är ett eget släkte.

Jag har också mac, men kör med Mozilla så jag kan göra fetstil och mellanrum på vanligt vis. Men jag tänker inte byta till PC för det är mer problem med en sån även om macen ibland krånglar när det gäller internet (såsom att man inta kan länka o så). Men operativsystemet funkar helt utan anmärkningar, inga "hänga"- fasoner här inte ;P

Maja
0

Nej, nej, nej, nej.. Safari ska det vara!! ;)