Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 700 ggr
lisette
0

god morgon 16/3

god morgon!

sitter och äter frukost och lyssnar på paul potts. ska snart åka till jobb, har utbildning idag och imorgon - lite sovmorgon mao! har redan fixat hästarna för det lär bli sent för gubben ikväll.

ha en trevlig dag!

Lindbygarden
0

God morgon!

Här städas det för fullt. Barnen har verkligen röjt runt som små tossingar.

Idag kommer också hovis sä jag har tre pållar som står och undrar varför de får stå inne!?! Lerigt ute och jag tänkte att hovslagaren skulle slippa leriga och blöta ben.

bubbelbubbel
0

morrn morrn!

ska inte hitta på mycket idag, ska till jobbet om ett par timmar och sen är jag inte hemma förrens sent ikväll..=/

Zaphix
0

Pluggdag idag.. Men ska ta mig ut till Granngården och köpa hästmat i alla fall och ikväll till stallet.

Ska nog träna från marken idag, ifall inte min kompis har tid att rida ut. Hoppas hon har det, var ett tag sedan nu.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Guggeflickan
0

God dag.

Idag blir det mest stillasittande för mig. Är lite stel efter att ha fått axeln till-masserad igår…. Har nu lärt mig att det inte är en god idé att rida ut utan sadel och med hackamore på en häst som inte är van, första gången jag rider den…. =S

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

WinterPrince
0

Godmorgon!

Nu ska jag plugga en stund, sen ska jag ut till hästarna. Jag har eftermiddagsfodringen denna veckan. Sen ska jag på styrelsemöte på kvällen.

Anna
0

Goddag!

Jag har studiedagar idag och även imorrn, helt underbart.

Nu väntar jag på att Lisa ska pallra sig hit också så ska vi gå en sväng med Wilda igen och fota lite.

Trevlig dag alla!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Repoort
0

Goddag!
Har jobbat klart för idag, varit och shoppat lite presenter till pappa som fyller år idag. Så efter gympan ikväll blir det kalas.

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go´kväll!

har jobbat till 18 i dag o fick med min dator hem i dag (lämnade den kl 14 till lillebror o den var klar 17.30 suvvebrossa man har va!?! ). vajsing på virusskyddet har det varit men INTE nu:-D

Har haft en kanonhelg med massage, restaurang o bio på fredagen. Lördagen gick vi en runda m mor i min hemby. Lilla kungsleden heter den o går från sjö till hav o vi gick halva vägen..ut mot havet..supermysigt..

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

måste bara visa världens? största spånhög…den ni, skulle man haft utanför stallet..hihi!

Anna
0

#9 OJ! Dom märker säkert inte om du går och snor lite Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

lennartsdotter
0

#9-Lilla spån högen… Det lär behövas en stooor stallplan för den spånhögen…